JayJay
Guld
Hehe. Var fan fick jag det ifrån? Bristol ska det vara.Coniston...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe. Var fan fick jag det ifrån? Bristol ska det vara.Coniston...?
Tänkte faktiskt lägga en beställning på ett/två par NoLabel's idag, får återkomma.
Velar just nu mellan dem och Axel Arigato, svårt val.
Nä verkligen inte!Arigato var ju inte dumma de heller!![]()
Lite putsning skulle inte skadaLila ökenskor i mocka idag![]()
Skall sitta tight då det inte finns snörning!Dags att köpa loafers. Tänker tassels i mocka. Är det något man bör ha med sig. Blir antagligen något från SkoAB eller Grafford. Tips vad man ska tänka på. Har hört att det är viktigt med att storleken blir precis rätt?
Mina sandlådaiskogslekparkenskorLite putsning skulle inte skada![]()
Senast köpte jag på herrstil.se och blev nöjd.Vart köper man skoblock bäst idag?
Herrstil och skolyxVart köper man skoblock bäst idag?
Samma kvalite av min erfarenhet, dock upplever jag skolyxs block som smalareVad är bra respektive mindre bra med skoblocken från skolyx jämtemot herrstil?
WWW.bexley.comHmm tack för svar, vilka köper du hos och varför?
Common projects. Här i brun mocka.Tips på en lite mer dressad sneaker. Har bara converse som sneaker just nu och tycker den är lite för nerdressad för jobb.
Skoblockens fjädrar gör ju längden 2cm längre, så det spelar nog ingen vidare roll bara de sträcker ut dom och får plats.När vi ändå är inne på skoblock, borde jag ha storlek 44 eller 45 när jag har skor som är 44,5?![]()
Nä verkligen inte!
Har nu skickat iväg ett mail till NoLabel ang. storlek.
Får avvakta tills jag får svar om vad jag bör välja för stl.![]()
Jag fick hem två par igår (vita & bruna). Väldigt mångsidig sko till min garderob just. Det ska bli intressant att se hur dom bruna åldras också.Va beredd på skoskav av Arigato. Jag har lurat på 2 kompisar Arigato och bägge har fått djävulska skavsår.
Däremot tycks de hålla rätt bra måste jag säga. (Bra kvalitét). Men de är som sagt väldigt hårda.
No label är väldigt mjuka (kanske för mjuka för att hålla många år, vad vet jag).
Alternativ 3 är ju Buttero som jag personligen älskar.
![]()
För min del har det fungerat kanon nu när jag träffade rätt i storlek. Igår gick jag en hel dag utan strumpor & inget som helst skav. Komforten på skon efter endast en dag är dessutom som dag & natt.Hur är Buttero i komfort?
Brukar ha problem med skoskav på hälarna.
Inte så kul att köpa ytterligare ett par skor som hamnar på skohyllan
Hur pass stora är det i storleken? Har normalt 42,5. Hur mycket gick du ner i strl?För min del har det fungerat kanon nu när jag träffade rätt i storlek. Igår gick jag en hel dag utan strumpor & inget som helst skav. Komforten på skon efter endast en dag är dessutom som dag & natt.
Skorna är väldigt stora i storleken. Nu har jag storlek 41 & jag har bra utrymme i tåboxen. Jag är "vanligtvis" 42+ har jag kommit fram till. Att gå på cm är helt klart att rekommendera. Här nedan ser du vad det skiljer tillverkarna emellan för att få en fingervisning.Hur pass stora är det i storleken? Har normalt 42,5. Hur mycket gick du ner i strl?
Hehee...Skorna är väldigt stora i storleken. Nu har jag storlek 41 & jag har bra utrymme i tåboxen. Jag är "vanligtvis" 42+ har jag kommit fram till. Att gå på cm är helt klart att rekommendera. Här nedan ser du vad det skiljer tillverkarna emellan för att få en fingervisning.
Buttero Tanino
![]()
Nike Internationalist
![]()
Adidas Stan Smith
![]()
Brukar köpa mina på skolyx.se, att rekomendera.Senast köpte jag på herrstil.se och blev nöjd.