Ponlarsson
Silver
Fick tjejen att köpa ett par RM Williams idag. Vet inte om hon eller jag är mest nöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Loake Hyde
![]()
Jag köpte ett sjukt skönt bälte från Berg&Berg. That being said, dyra bälten tycker jag är lite överskattat. Dyra och billiga så blir ändå spännet rätt snabbt slitet och lädret tar en del stryk och så. Tycker det funkar lika bra med ett billigt bälte som ett dyrt. Räcker att matcha ungefärlig färg, du behöver inte matcha nyans också!![]()
Meermin för ca 70 eur inkl frakt.
Gillart!Fick ingen spännande låda, men för 1400 är jag hyfsat nöjd ändå med nyinköpet. Börjar bli lite mycket skor nu bara...
![]()
Snygga! Får man fråga vart de är köpta?Fick ingen spännande låda, men för 1400 är jag hyfsat nöjd ändå med nyinköpet. Börjar bli lite mycket skor nu bara...
![]()
Snyggt!Vilken färg är det?
![]()
Mina Aldwych fick precis lite kärlek efter att ha fått utstå en smula London-regn i veckan. Förlåt![]()
Söndagsputs.
![]()
http://www.ebay.ie/itm/Loake-1880-M...hash=item2a727810e4:m:maZSmxa7Ji3YeAK9Z3-H2CwSnygga! Får man fråga vart de är köpta?
Det stämmer.Är det chestnut på dina RMW?
BraDet stämmer.
Tack så mycket! Inte i min storlek dessvärre. Men ska hålla koll i framtiden
Har du ett par på gång?
En weekend med hotell, köpa skor som passar... åka hem och ha pengar över.
Vad anser herrarna om Red Wings? Grova amerikanska kängor istället för eleganta engelska. Klickade hem ett par i måndags efter att ha spanat på dem en längre tid. Har hittills bara gått i dem någon timme inomhus, känns riktigt bra. Ganska hårt läder där det kommer bildas gångveck, så nu gäller det väl att slita snällt på dem tills de mjuknar.
Liknande färg, material eller är det bara Chelsea boots du är ute efter`?![]()
Tips på liknande boots? Helst till halva priset av dessa..![]()
Egentligen allt.Liknande färg, material eller är det bara Chelsea boots du är ute efter`?
Jag "ärvde" (läs lånade tills han gav dem till mig) pappas sådana, fast något mörkare och med brouge. Inte den blekaste var han köpt dem dock.![]()
Tips på liknande boots? Helst till halva priset av dessa..![]()
Materialet ser ut att bara vara mocka, så dyrare än vanligt läder är det inte.Egentligen allt.
Men, är det materialet som är dyrt så kan man väl gå ned i kvalité.
Posts utan bilder är tråkgia (snodd bild):Vill man annars ha grova "arbetar" boots som inte "alla andra" har, så kan jag varmt rekommendera Truman boot company. MTO, stitchdown, handgjorda i USA. Riktigt nice, har själv Marrone horsehide och Java WF från dem.