• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Antagligen för att sådant inte går hem i Sverige. Jag hade personligen haft väldigt svårt för att kliva upp på en stol i ett levande Stockholm för att få mina skor putsade för några tior.

Syftade såklart på passionerade människor som brinner för det de gör. Detta kan ju vara i ett stängt rum där du slipper skämmas och inte i ett levande Sthlm.
Älskar hans personlighet och passion

Haffade dessa igår.

image.jpg

Bestämde mig för att prova dessa istället för Loake Bedale, känns lite grövre. Läste någonstans att Loake tillverkar åt Hoggs of Fife, någon som vet om det är sant?

"The Hoggs Of Fife Rannoch Lace Up Boot comes with a commando sole and is made from Veldtschoen waterproof zug grain leather uppers with leather linings and insoles. In addition there is waterproof mid-ply and double stitching at the most vunerable points."

hoggs-rannoch-boot.jpg
Feta! Var hittar man ett sådant par?

Fick hem dessa idag, från Herring.

Tyckte de var lite väl ljusa - men de borde bli mörkare om man börjar smörja in dem antar jag

Helt omöjligt att ladda upp bilder nu...:rage:

Tillbaka
Topp