• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Det var hög tid för ett par nya boots. Tycker jag sonderade terrängen i stan ganska bra, men i slutändan var det ändå kärlek vid första ögonkastet med dessa Carmina Jumpber Boots (de är egentligen mörkare än vad bilden föreslår):
skor.png

Har funderat på likadana, skitsnygga verkligen! Bra val :)

Återkom gärna efter att du har använt dom ett tag med en kort recension.

De där har jag dreglat efter ett tag. Men max ett par 1880 i månaden säger frugan bra deals på outlet sidan. Bär dem väl ☺

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

Tackar, dom sitter riktigt skönt såhär första dagen iaf :)
Ha mer skor än frugan är aldrig bra, då kan man bli ifrågasatt, bråkar om garderobsutrymmet!

Funderar på mitt första par Loake från ovan nämnda sida. Chukkan jag kikat på finns i både F och G-fitting. Jag är begåvad med ganska breda fötter med hög vrist (typiskt nordiskt) är det G jag ska köra på då? Om jag normalt har 40 i storlek ska jag köra på UK6 eller 6.5? Frågor från en nybörjare som tänkte ta sina första stapplande steg in i kvalitetsskovärlden

Tips på hur jag formar skor på bästa sätt efter mina fötter? De carminaboots jag köpte har precis rätt längd och rätt bredd bak i hälen. Vänster sko sitter som ett andra skinn, tight men inte så att det gör ont. Högerskon däremot värker över vristen. Säljaren övertygade mig om att det kommer töja sig och bli riktigt bra. Ska jag ha på mig dem nån timme om dagen? Räcker det för att töja dem?

Tips på hur jag formar skor på bästa sätt efter mina fötter? De carminaboots jag köpte har precis rätt längd och rätt bredd bak i hälen. Vänster sko sitter som ett andra skinn, tight men inte så att det gör ont. Högerskon däremot värker över vristen. Säljaren övertygade mig om att det kommer töja sig och bli riktigt bra. Ska jag ha på mig dem nån timme om dagen? Räcker det för att töja dem?

Ja förmodligen, annars är ju våta hossor ett husmorsknep.

Köpte dom här igår från ocreddiga Rizzo. Tycker dom är snygga, sköna och smidiga att komma i och ur. Gillar att det är en annan struktur på skinnet på kängans skaft.

image.jpg

Ajdå. Då blir man ju lite tveksam att beställa därifrån.

Vet att flera beställt o inte varit några problem.
enl beskrivningen så ska set inte vara något fel osv.
Så dom tar ju sitt ansvar, Är Loake själva som jag förstått det så man kan vara trygg.

Ska ge dom en chans till, kan ju faktiskt vara fel på just dessa.

Med vänlig hälsning,

Winter is coming...

...så jag biffade upp lite på kängfronten. Oerhört nöjd med bägge paren men även om Chromexcel är ett fantastiskt läder, och ännu coolare historia - motorpackningar i andra världskrigstanks, beat that for manligt - så vettefasen om det ena paret är värt nästan 4 ggr mer än det andra. Meermin, speciellt när det gäller subs som i det här fallet, ger oerhört mycket för pengarna enligt mig.

image.jpg

Tillbaka
Topp