Ponlarsson
Silver
När vi ändå pratar Adidas. Hade ett par vinröda Adistar Racer att ha på lediga dagar / matchdagar förra året. Sugen på nått liknande i år igen, vad ska man köra på? Prova New Balance?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När vi ändå pratar Adidas. Hade ett par vinröda Adistar Racer att ha på lediga dagar / matchdagar förra året. Sugen på nått liknande i år igen, vad ska man köra på? Prova New Balance?
Sånt här får mig verkligen att gå igång...
![]()
Dina? Ser riktigt bra ut!
Inte än... Dom släpps på lördag, men jag får inga tydliga svar från SNS om dom kommer att ha dom...
Om dom släpps där så kommer jag garanterat att köpa ett par!
Packer x Asics GelLyte 3 Dirty BuckVilken modell är det?
Packer x Asics GelLyte 3 Dirty Buck
Riktigt snygga! Vart kommer dom att säljas?Sånt här får mig verkligen att gå igång...
![]()
Riktigt snygga! Vart kommer dom att säljas?
Grymt! Vart riktigt sugen....Jag har inte en susning... Tänkte göra ett ryck och ringa SNS och kolla om dom kommer att ha dom, annars är det nog kört!
Hittar jag något ställe som kommer att sälja dom, så slänger jag upp en länk här![]()
Har inte sett retromodellen live, men originalmodellen är grymt clean. Vill du ha något som liknar Stan Smith så köp ett par Stan Smith vetja. Tycker att den vanliga modellen med grön kappa är snyggast (surt sa rävenDå det tyvärr verkar omöjligt att få tag i Stan i STHLMvit har jag börjat omvärdera om jag nog inte ska satsa på ett par från Common Project istället. Har tittat på Achilles org. low och på retro modellen och har lite ångest inför vilka som är snyggast, retro är ju lite dyrare samt har en liten koppling till Stan Smith med den färgade kappan men samtidigt tycker jag den verkar vara en lite snyggare modell även om jag uppskattar den helvita stilen på orginalen. Är de olika i modellen eller är det bara färgklicken som skiljer dem åt, tycker det är lite svårt att se på bild faktiskt.
Jag har inte en susning... Tänkte göra ett ryck och ringa SNS och kolla om dom kommer att ha dom, annars är det nog kört!
Hittar jag något ställe som kommer att sälja dom, så slänger jag upp en länk här![]()
Klockrena till pyjamas!Fick precis hem typ världens coolaste sko, en sko som liksom kör över alla skin pajsar på sture-p!
Bär man dessa är man äkta, rakt igenom!!!
Vad kan det vara?
Adidas ZX 700 såklart!!!!!
![]()
Ska rocka dessa hela våren på krogen =D
Ofta dom inte själva vet om vad som kommer att släppas?!?
Ofta dom inte själva vet om vad som kommer att släppas?!?
Låter helt sjukt....Jag vet... Det är helt otroligt!
Såg nyss denna från Crockett & Jones! Vill ha! Måste ha!
Hittar dock inte den på CJs hemsida.
![]()
http://www.grafford.se/varumrken/new-arrivals/newbury-3
Såg nyss denna från Crockett & Jones! Vill ha! Måste ha!
Hittar dock inte den på CJs hemsida.
![]()
http://www.grafford.se/varumrken/new-arrivals/newbury-3