• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

image.jpg

Ping WBergdahl

http://www.sneakersnstuff.com/en/product/17731/asics-gel-lyte-iii

09.50 står jag utanför med 2500kr i handen och hoppas att skorna med paketet går på under det... Annar köper jag bara skorna! Någon som ska ha ett par förutom jag?
Tack! Jag ska göra mitt bästa ;)
snajgel ssl

09.50 står jag utanför med 2500kr i handen och hoppas att skorna med paketet går på under det... Annar köper jag bara skorna! Någon som ska ha ett par förutom jag?
Tack! Jag ska göra mitt bästa ;)
snajgel ssl

1500 går dom på! Så lägg dina andra 1000 kronor på något annat nice :)

Kul med fler folk som gillar sneakers, även fast jag är tråkigt och gillar mer simpla klassiska modeller.

Då det tyvärr verkar omöjligt att få tag i Stan i STHLMvit har jag börjat omvärdera om jag nog inte ska satsa på ett par från Common Project istället. Har tittat på Achilles org. low och på retro modellen och har lite ångest inför vilka som är snyggast, retro är ju lite dyrare samt har en liten koppling till Stan Smith med den färgade kappan men samtidigt tycker jag den verkar vara en lite snyggare modell även om jag uppskattar den helvita stilen på orginalen. Är de olika i modellen eller är det bara färgklicken som skiljer dem åt, tycker det är lite svårt att se på bild faktiskt.

Adidas Stan Smith i hjort och tillverkade i Tyskland. Släpps på SNS kl 12 idag.

image.jpg

ser schyssta ut! vet du hur kvaliten är på dessa, de ligger ju ganska högt i pris för ett par "mjukisdojor" :)

Visst C&J osv är ju dyrare fast de vet man ju hänger med i väldigt många år. Surt om dessa blir utslitna/risiga på något år eller så..

Har haft mina i flera år och har åkt massa skateboard i dem utan att de gått sönder särskilt mycket. Dessutom blir de inte ofräscha som syntetskor blir.

Bästa kommer dock från Hender Scheme, men då är vi typ förbi C&J-priser.

Har haft mina i flera år och har åkt massa skateboard i dem utan att de gått sönder särskilt mycket. Dessutom blir de inte ofräscha som syntetskor blir.

Bästa kommer dock från Hender Scheme, men då är vi typ förbi C&J-priser.

Alltså? Är inte de där nedre rakt upp och ner en kopia på ett par Dunk/AF1?

Appropå sneakers är det förresten någon som sett Stan Smith Primeknit till salu någonstans?

Alltså? Är inte de där nedre rakt upp och ner en kopia på ett par Dunk/AF1?

Appropå sneakers är det förresten någon som sett Stan Smith Primeknit till salu någonstans?

De nedre är AF1 och de övre är Jordans. Alla deras skor är "kopior" av kända sneakers, men tagna till en helt ny nivå av japansk hantverksperfektion. Japansk klädkultur överhuvudtaget handlar ju till stor del om att låna klassiska amerikanska uttryck och förbättra dem.

De nedre är AF1 och de övre är Jordans. Alla deras skor är "kopior" av kända sneakers, men tagna till en helt ny nivå av japansk hantverksperfektion. Japansk klädkultur överhuvudtaget handlar ju till stor del om att låna klassiska amerikanska uttryck och förbättra dem.

'Hommage'! :)

...coolt ändå. Men finsneakers är ett tveksamt koncept överlag för mig. Varit sugen på ett par Common Projects länge men sneakers har jag en tendens att slita ut helt.

Tillbaka
Topp