Tampa_blord
Silver
Maj 2019 Slå det ni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
discontinuedKöpte en SKX007 idag (för 8e gången) och det står 8D1234 (de sista fyra numrena är påhittade, men det är iallafall fyra siffror). Vad betyder bokstaven direkt efter 8?
December.Köpte en SKX007 idag (för 8e gången) och det står 8D1234 (de sista fyra numrena är påhittade, men det är iallafall fyra siffror). Vad betyder bokstaven direkt efter 8?
Andra tecknet i Seikos serienummer är följande:Köpte en SKX007 idag (för 8e gången) och det står 8D1234 (de sista fyra numrena är påhittade, men det är iallafall fyra siffror). Vad betyder bokstaven direkt efter 8?
- Sonen (som bla moddar Seikos) har ruckat den och smort kronan (samt moddat den lite), allt väl.Fick den här från CW för en månad sedan. För övrigt går den som skit och kronan känns som att den är smord med grus
- Sonen (som bla moddar Seikos) har ruckat den och smort kronan (samt moddat den lite), allt väl.
Vad gör man då?, Beställer en till förstås, nr kommer
- Creation Watches, bra pris nu.Var beställer du ifrån?
Skywatches är också bra! Leverans från Singapore på tre dagarVar beställer du ifrån?
Oj! Har beställt två klockor därifrån tidigare, och inväntar min tredje nu. Det har alltid tagit åtminstone några veckor.Skywatches är också bra! Leverans från Singapore på tre dagar
Jag körde DHL Express, kostade några kronor extra men värt det!Oj! Har beställt två klockor därifrån tidigare, och inväntar min tredje nu. Det har alltid tagit åtminstone några veckor.
Tack för tipset, ska överväga det i framtiden.Jag körde DHL Express, kostade några kronor extra men värt det!
Kul tråd, men såg nu att klockan jag köpt redan fanns med Fortfarande Mars -19Mars 2019 landade nyss!
Precis!Kul tråd, men såg nu att klockan jag köpt redan fanns med Fortfarande Mars -19
- Har inte sett nån nyare än 2019.Nån som vet när de sista faktiskt tillverkades? Tyckte det va lite kul att den jag nu har är gjord 2019 som verkar vara sista tillverkningsåret.
Verkar onekligen vara så, googlat lite men inte hittat nåt definitivt svar.- Har inte sett nån nyare än 2019.
- Har inte sett nån nyare än 2019.
Nån källa på det? Internet sviker mig och är rätt diffust kring fråganfinns senare än 2019
- Har du nån länk eller bild som visar det? Vore kul att se eftersom detta diskuteras mycket.finns senare än 2019
Nån källa på det? Internet sviker mig och är rätt diffust kring frågan
- Har du nån länk eller bild som visar det? Vore kul att se eftersom detta diskuteras mycket.
- De skriver ner värdet också, så momsen blir max ett par hundra.Klickade precis hem en 007J1 från CW, återkommer med nummer när den dyker upp Landade på 2625 exl. Tull. Använde koden ”manontime” i kassan, gav 200 spänn rabatt i vilket fall. De kör även gratis DHL express nu.. överkomligt!
Är inte så säker på att de skriver ned värdet längre. De senaste inköpen därifrån fick jag pröjsa runt 5-600 kr i moms för och då var det ju inte längre billigt att handla där. Av den anledningen skickar jag inte efter nåt på CW längre.- De skriver ner värdet också, så momsen blir max ett par hundra.