• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Smakråd angående 16610 på häxan!

Är den på tok för stor?

• Ja

Röster: 43 46.7%
  • Nej

Röster: 40 43.5%
  • Banna trådstartaren.

Röster: 9 9.8%

• Totala väljare
    92
p5070276_68894658.jpg
p5070276_68894658.jpg
Haha...lätt att vara stursk när inte tanten är i närheten :D , annars är det nog gulligulla koko som en mysfarbror ;)! Jag tycker det funkar fett coolt HateWinter, visst kan det se stort ut, men det är lite det som är grejen tycker jag. Så jag säger, den klockan är nu HÄXANS surtants klocka från och med NUUUUUUUUUUUUUUUU!

Haha...lätt att vara stursk när inte tanten är i närheten :D , annars är det nog gulligulla koko som en mysfarbror ;)! Jag tycker det funkar fett coolt HateWinter, visst kan det se stort ut, men det är lite det som är grejen tycker jag. Så jag säger, den klockan är nu HÄXANS surtants klocka från och med NUUUUUUUUUUUUUUUU!

Jo visst är det så Af.S.... Hemma går man på nålar, sen när Häxan kliver ut genom dörren så kastar man sig framför tangentbordet och blir en riktig krigare bland KS-Bröder och några KS-Systrar :D

Lite SemiStort tycker jag också är schysst, men det får inte bli groteskt lixom! Men nu vet jag vart du står i frågan :cigar:

Jo visst är det så Af.S.... Hemma går man på nålar, sen när Häxan kliver ut genom dörren så kastar man sig framför tangentbordet och blir en riktig krigare bland KS-Bröder och några KS-Systrar :D

Lite SemiStort tycker jag också är schysst, men det får inte bli groteskt lixom! Men nu vet jag vart du står i frågan :cigar:

Genom sig själv känner man andra, Hehe, visst är man lite stursk när man hänger här på KS :cigar:, men när det kommer till kritan så är det nog mer, Ja älskling, så klart min lilla sockerpulla, inga problem darlingen osv :nailbiting: , det är nog pojken i oss som får oss att vara kaxiga Hehe. Men det kan ju vara skönt ibland att få vara man i sitt eget hus :pirate: .

Jag tycker helt klart att tanten ska överta din 16610:e, lagom kaxigt tycker jag :cool: .

tycker absolut det funkar. visst, inget slår en DD.. sen tror jag bilden är lite missvisande. tex så är ju de där michael kors klockorna som många av de damer som iaf jag hålls med 41-42mm och det känns helt normalt. förvisso lägre profil men iaf. redan bestämt mig för att överlåta min Tudor Sub till "the one" och den är ju samma size (alltså måste jag ha rätt haha) insåg dock nu att jag läste fel och röstade "JA"..

Jag har en 16610 som jag väldigt sällan använder.

Har sedan en tid tillbaka varit på jakt efter något till tjejen. Det är på tiden för henne att börja ratta en Rolle!

Så jag var lite inne på att göra det lätt för mig...

Tog en bild precis innan klockan lämnades in hos ROB.E på service..

Funkar det här, eller ser det 100% skit ut på häxan?

image.jpg
För att kunna svara på frågan måste man veta vilken typ hon är och stil hon har. Går inte att läsa ut från en handbild.

jag tycket det är snyggt med herrklocka på tjejer/fruar.....min fru tog min gamla GMT 16570 när jag köpte den nya GMTn....hon gillar den mycket!

Men även 36mm du visar här sitter ju fint :)

Tillbaka
Topp