David Eriksson
Guld
Tycker den flyger, som häxan sa....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha...lätt att vara stursk när inte tanten är i närheten, annars är det nog gulligulla koko som en mysfarbror
! Jag tycker det funkar fett coolt HateWinter, visst kan det se stort ut, men det är lite det som är grejen tycker jag. Så jag säger, den klockan är nu HÄXANS surtants klocka från och med NUUUUUUUUUUUUUUUU!
Haha...lätt att vara stursk när inte tanten är i närheten, annars är det nog gulligulla koko som en mysfarbror
! Jag tycker det funkar fett coolt HateWinter, visst kan det se stort ut, men det är lite det som är grejen tycker jag. Så jag säger, den klockan är nu HÄXANS surtants klocka från och med NUUUUUUUUUUUUUUUU!
Det enda rimliga att du tar med henne till Rob E och köper henne exakt den klockan hon vill ha. Som ren kompensation för att du kallar henne för 'häxa'' på Skandinaviens största klockforum...![]()
Snyggt men jag tror 36mm skulle kännas mer som "hennes klocka"
(kräng 16610 till mig så får du slantar för nyköp).
/j
Ser ut som hon fryser i alla fall![]()
Jo visst är det så Af.S.... Hemma går man på nålar, sen närHäxankliver ut genom dörren så kastar man sig framför tangentbordet och blir en riktig krigare bland KS-Bröder och några KS-Systrar
Lite SemiStort tycker jag också är schysst, men det får inte bli groteskt lixom! Men nu vet jag vart du står i frågan![]()
36 mkt bättre, min tjej kör 36, blev lite för stort med sub, här i perspektiv
![]()
För att kunna svara på frågan måste man veta vilken typ hon är och stil hon har. Går inte att läsa ut från en handbild.Jag har en 16610 som jag väldigt sällan använder.
Har sedan en tid tillbaka varit på jakt efter något till tjejen. Det är på tiden för henne att börja ratta en Rolle!
Så jag var lite inne på att göra det lätt för mig...
Tog en bild precis innan klockan lämnades in hos ROB.E på service..
Funkar det här, eller ser det 100% skit ut på häxan?
![]()
För att kunna svara på frågan måste man veta vilken typ hon är och stil hon har. Går inte att läsa ut från en handbild.
För att kunna svara på frågan måste man veta vilken typ hon är och stil hon har. Går inte att läsa ut från en handbild.
En liten uppdatering hur det blev. Det blev en DJ med Ref 16013, Dvs 36mm. Tack för affären Gripenbro!
![]()
Då får jag fortsätta köra med "damklocka" 16013 DJ i alla fall.....En liten uppdatering hur det blev. Det blev en DJ med Ref 16013, Dvs 36mm. Tack för affären Gripenbro!
![]()
Då får jag fortsätta köra med "damklocka" 16013 DJ i alla fall.....
![]()
En liten uppdatering hur det blev. Det blev en DJ med Ref 16013, Dvs 36mm. Tack för affären Gripenbro!
![]()
Snyggt. Bara ett wrist shot som saknas!