• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Snowflakes in da house!

Om du vill ha kvar klockan......så är det väl inte fel att nosa upp ny tavla och visare i gott skick. Då skulle den bli maaaaagisk!!
Ja det har jag funderat en del på. Känner väl ingen panik att sälja så om det hinner dyka upp rätt tavla/visare till "rätt" pris så kanske det blir så istället :)

Fast skicket är ju kef.......så då ska priset inte vara mer....

Nä priset är ju galet tycker jag men för att vara HQM så är det ju ganska billigt. Med svenska mått är det dyrt.

Allting är relativt, dock inte Volvo BM

7828FF80-D1F3-4179-B761-0219A9BBBFFF.jpeg

Nä priset är ju galet tycker jag men för att vara HQM så är det ju ganska billigt. Med svenska mått är det dyrt.

Allting är relativt, dock inte Volvo BM
Jacek förstår som alla andra att skick är avgörande. Då är den också mycket billigare än en bra.

När vi ser internationella priser och tänker "ojoj galet" så ska vi inte glömma att vår svenska krona inte är värd vatten just nu. Med en dollar kring typ 7kr så blir mycket också rimligare.

Tillbaka
Topp