Kapa inte, böj! Kör!Gamla ägaren hjälpte mig nosa rätt på originallänken till flingan. Snudd på NOS. Tveksamt om jag har hjärta att kapa ner den en bit så att jag kan använda den.
Tack D!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kapa inte, böj! Kör!Gamla ägaren hjälpte mig nosa rätt på originallänken till flingan. Snudd på NOS. Tveksamt om jag har hjärta att kapa ner den en bit så att jag kan använda den.
Tack D!
![]()
Använder den nog på den vikta och sparar denna. Kul med skicket.Kapa inte, böj! Kör!
Men nitat är ju så mkt roligareAnvänder den nog på den vikta och sparar denna. Kul med skicket.![]()
C-I är ingen personlig favorit. Den lär inte heller bli bättre av att användas så då är vikt helt okej.Men nitat är ju så mkt roligare
Hur som magisk flinga du har!
Skiljer inte bara spännet?C-I är ingen personlig favorit. Den lär inte heller bli bättre av att användas så då är vikt helt okej.![]()
Nej. Länken är annorlunda.Skiljer inte bara spännet?
OkNej. Länken är annorlunda.
Kul att lyckas para ihop klocka och länk igen efter säkert 8 år ifrån varandra.....tror de hör ihop på riktigt.....tycker du ska använda den......som GTG länk.....nu är den topnotch!!!Gamla ägaren hjälpte mig nosa rätt på originallänken till flingan. Snudd på NOS. Tveksamt om jag har hjärta att kapa ner den en bit så att jag kan använda den.
Tack D!
![]()
Proportionerna mellan mitt- och sidolänkar är mer som på en 19mm på C-ISkiljer inte bara spännet?
Ok. Det reagerade jag aldrig påProportionerna mellan mitt- och sidolänkar är mer som på en 19mm på C-I
Plåten är också mycket tunnare vilket gör att de känns rappligare och billigare. Endlinksen är omärkta och har samma fit till alla modeller. One size; fits none typ.Ok. Det reagerade jag aldrig på![]()
Smärtsamt att se på insta. GLWS.
Med nuvarande svaga krona så får jag så lite för mina njurar hos den rumänska organskörds-kliniken. Attans.Bara att köpa.
![]()
When there’s a will there’s a way.Med nuvarande svaga krona så får jag så lite för mina njurar hos den rumänska organskörds-kliniken. Attans.
Sjukt fint tavla,9411 -79
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
För @Per tog det 10 år .....Fasen va sugen jag blev på en ND, inte varit med i leken på ett tag, antar jakten efter ett hyfsat ex tar tiiid att hitta...?
Jävligt snygg den där Flingan!Flinga på jubbe.
![]()
Passade ju superbra på jubilee!Flinga på jubbe.
![]()