Med en sådan modell blir livet lättare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med en sådan modell blir livet lättare!
Trevlig!!Inte min men ganska skarp.
Fint exemplar! Ja, sommaren får gärna komma nu!
…den där!blev inspirerad!
Ruggigt fin flinga det där.Hoho..? Någon här? Kan vi få tillbaka lite liv här i tråden månne?
En blå hade ju varit mumma… Har du nån gammal bild på din?Ruggigt fin flinga det där.
Saknar den blå man hade en gång
Riktigt snygg och stort grattis! Vad är det för ref?
Nytillskott i fling-familjen
Tack! 94110Riktigt snygg och stort grattis! Vad är det för ref?
Det förstår jag. Tycker den ser nästan orörd. LäckertTack! 94110
Den ska egentligen ha cyklop-glas och det följde med separat, men tycker den är riktigt snygg med detta så det får sitta kvar
Mycket fin! Grym tavla
Nytillskott i fling-familjen
Jag gillar tavlan jag med. Den har en härlig struktur utan att för det ha de kratrar man ofta ser på tidiga.Mycket fin! Grym tavla
Caset är väldigt skarpt. Har eventuellt piffats till en smula då det nästan ser lite väl skarpt ut. Men välgjort isfDet förstår jag. Tycker den ser nästan orörd. Läckert
Jo säkert lite tillpiffad men det ser bra ut!Caset är väldigt skarpt. Har eventuellt piffats till en smula då det nästan ser lite väl skarpt ut. Men välgjort isf
Inte bara tavlan tycker jag, hela klockan kändes ärlig och hyfsat opillad. Satt med fingret på knappen, men blev snål.HERRARMBANDSUR, Tudor Prince Oysterdate Submariner, automatisk, By Rolex.
Rostfritt stål. 200m=660ft Submariner Boettnummer IV70 Cal 2784 Diameter exkl krona ca 40 mm Ref 7021/0 Serienummer 957475. Ref.nr: 00 33264101auctionet.com
74' till slut, kändes väl inte så galet. Servicebehov men kalasfin tavla.