Det är mycket riktigt en Jumbo med vitguldsring, ref 9081/4. Mycket trevlig! Läs mer här!Oysertern antar att det är en jumbo? Är ringen vitguld?
https://klocksnack.se/threads/tudor-date-day.15724/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är mycket riktigt en Jumbo med vitguldsring, ref 9081/4. Mycket trevlig! Läs mer här!Oysertern antar att det är en jumbo? Är ringen vitguld?
Det är en ref 79190 safirsub. En något ovanlig tavla på den dock.Kanske får bli en 4s för min del också, kameran på SII är sorglig i jämförelse
Tudorn ovanför Zenithen var riktigt fin, så ja - vilket ref?
Tror trixet är att ta dom i bilen, blir alltid sjukt bra bilder där...
Nej, jag använder standardkameran/appen som ligger i operativsystemet.Tror det är något fuffens. Jag har 4s men mina bilder blir alltid katastrof i datorn.
Rozzy använder du några appar för dina plåtningar? Jag har laddat ned camera +, så får se om det blir nån skillnad.
N
Nej, jag använder standardkameran/appen som ligger i operativsystemet.
Riktigt snyggt! klocka och accessoarer RozzySkit, samlingen börjar bli stor... jag glömde denna
![]()
Jag tar bilderna med en iPhone 4s. Riktigt bra och skarp kamera just på 4s jämfört med tidigare!
Ja, dessa är kvar i samlingen.Rozzy ligger på. Inget snack om det. Och en så schysst bredd i samlingen. Är alla klockor kvar i samlingen, kan man undra? Ping Rozzy.
Mvh A
Schysst bredd. Jag anade det, men inte att den var så bra.Ja, dessa är kvar i samlingen.![]()
Tack, ja den är riktigt fin. Det är en ref CJF2115 som är 42mm. Den sitter på vår forumkamrat och hantverkare Cheepo63 läder.Har aldrig gillat Tag Heuers "Link" pga den fula länken men det där var ju riktigt snyggt!
EDIT: Rozzy, vad är det för storlek och ref på den där? Vad är det för band?
Tack! Handskarna är Hestras Gaucho, dock ca två år gamla, vet inte om modellen finns längre.Rozzy
RIktigt fina bilder och en samling sjukt fina klockor som inte går av för hackor!
Vad är det för handske du har på bilden ovan, jävligt snygg!
Tack, ja den är riktigt fin (jag antar att du talar om den blå Submarinern). Det är en ref 79190. Läs mer om Tudor på denna aktuella tråd;Vilka ofattbara bilder, den första Tudoren fick mig att tappa hakan... är inte så insatt i Tudor, någon som kan bidraga med lite mer info kring den?![]()
Tack, ja den är riktigt fin (jag antar att du talar om den blå Submarinern). Det är en ref 79190. Läs mer om Tudor på denna aktuella tråd;
https://klocksnack.se/threads/tudor.17265/