• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

So it begins...

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bra jobbat! :)

Och som många redan skrivit, berätta gärna mer om utbildningen och hur det går. :)
 
Stort tack till er alla, jag hade inte förväntat mig en sådan respons från er alla, det värmer verkligen rakt in i hjärtat!

Jag kommer självklart hålla er uppdaterade om hur utbildningen går och om all eventuell information jag får!

Ni som hade frågor om intagningsproven och så, oroa er inte då jag kommer sammanställa mina tankar kring det senare under dagen!

Stort tack på er alla, nu blir det tillbaka till arbetet resten av dagen!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Stort tack till er alla, jag hade inte förväntat mig en sådan respons från er alla, det värmer verkligen rakt in i hjärtat!

Jag kommer självklart hålla er uppdaterade om hur utbildningen går och om all eventuell information jag får!

Ni som hade frågor om intagningsproven och så, oroa er inte då jag kommer sammanställa mina tankar kring det senare under dagen!

Stort tack på er alla, nu blir det tillbaka till arbetet resten av dagen!

Å föresten; vill du ha lite tips om Motala ang. bostadsområden etc, så hör av dig. Jag har väl tyvärr inga vidare känningar hos hyresvärdar etc, men kan avråda från de värsta områderna/idioterna i alla fall! :p
Å andra sidan är det inte så stort, så du kommer säker att "figure it out" utan min inblandning.

Återigen; lycka till & håll oss uppdaterade!
 
Topp