• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

So it begins...

Dr Stein

Cartier
Woho! Grattis. Ser fram emot att följa dig under utbildningen, om du väljer att skriva och rapportera (vilket det finns ett stort intresse för!)
 
Tack för all underbar respons!

Jag dokumenterar mer än gärna min utbildning, och om någon av moderatorerna (Spencer66) vill klistra denna tråd, eller om jag ska starta en ny så kanske det underlättar för det stora antalet som visat intresse för att följa detta!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Tack för all underbar respons!

Jag dokumenterar mer än gärna min utbildning, och om någon av moderatorerna (Spencer66) vill klistra denna tråd, eller om jag ska starta en ny så kanske det underlättar för det stora antalet som visat intresse för att följa detta!

Låter trevligt, hör av dig när du startar så kör vi en ny just om det!
 
Då var det dags för den efterlängtade uppdateringen!

Bilen är packad och klar, ny dator inhandlad och nervositeten är enorm. Men på ett bra sätt!

Ett nytt kapitel i livet påbörjas denna dag och jag kan inget annat säga än ett enormt stort tack till alla som stöttat mig i detta beslut. Jag vill även tacka alla som hjälpt till att flytta, Rob Engström och alla på företaget för en fantastisk tid där jag lärt mig mer än jag kunnat ana, och inte minst alla er oerhört trevliga klocksnackare!

Om ni har vägarna förbi Motala så tveka inte att höra av er för en mini-gtg eller bara en öl eller tre!

För er som har fler frågor eller vill komma i kontakt med mig personligen så är jag bara ett PM bort!

Tråden kommer uppdateras regelbundet och efterfrågar därmed lite klister!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Som sagt; välkommen till stan! :)

Då måste du ju hänga med på Östgöta-GTG'n i Linköping den 5/9! Vi är 3-4 pers från stan som tar pendeln in!
Anmäl dig i tråden & hör av dig för samåkning/för-öl! :D
 

Dr Stein

Cartier
Kul! Ser fram emot uppdateringarna! Det blir intressant att höra lite om de olika föreläsningar, gruppuppgifter och delkurserna, alltså det som hör utbildningen till. Men det vore även kul att höra lite OT kring studentliv på urmakarutbildningen i Motala, dvs intryck av de andra studenterna, ev välkomstaktiviteter, pubkvällar och annat. Se till att njuta av studentlivet. :)
 
Då var man snart framme i bilen!
Någon som ger sig på att gissa klockan & modellen? ;)
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    144 KB · Visningar: 251
Topp