En sommarklocka ska självfallet passa till salta sommarbad, och då duger det såklart bara med en dykare med sunbursttavla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte en i samma modell men i Batman här på KS. Blev väldigt väldigt imponerad och när en kollega visade intresse för den så sålde jag den till honom och köpte den här istället, vara bara tvungen att ha en i kollektionenSett många Wise på senaste. Verkar vara på stark frammarsch. Riktiga specmonster iaf.![]()
Riktigt härlig gul färg, perfekt för sommaren! Den tavlan poppar verkligen i solen.Testar att vara lite färgglad för omväxlingsskull
![]()
Är du en gammal stammis som har fått den
Nej, jag är en gammal tråkmåns som köpt den. Har bara varit där en gång tror jag.Är du en gammal stammis som har fått den![]()
eeh, vi har vinnaren va ?Ett gummi får många bitar att kännas lite extra somriga
![]()
Har själv funderat på denna variant till Fotbolls-VM. 61% rea är inte illaTredje sommarklockan på tre månadeder (plus ett sommargummi till Rolex Air-King). Maurice Lacroix Aikon Tide ansluter sig till sommarens laguppställning. Tanken är att hon får ta strandpositionen![]()
![]()
Känns dock som 61% priset borde va ordinarie, och inte 10k, om man tittar på prisbild på stålisarnaHar själv funderat på denna variant till Fotbolls-VM. 61% rea är inte illa
![]()
Mkt snyggt. Är bandet Hexad? Jag har den vita king samuraien och spanar på det bandet.
Tack. Jo det stämmer. Länken är t.o.m. bättre i verkligheten då de många vinklarna blir som en discokula som glittrar i solen.Mkt snyggt. Är bandet Hexad? Jag har den vita king samuraien och spanar på det bandet.
Mumma, tack gör svar!Tack. Jo det stämmer. Länken är t.o.m. bättre i verkligheten då de många vinklarna blir som en discokula som glittrar i solen.