• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sommarklockan 2021

Sommarklockan? Enkelt val!
Ploprof 600 med något fränt gummi🤿
9FBFB1A9-6C17-4212-8D36-17FAD24723E9.jpeg
8EB1B59F-BF17-4CC7-884C-F6ADA9314027.jpeg
Haha den där har du sålt innan sommaren! Vem försöker du lura? 🤣

Jag hoppas verkligen att jag till sommaren 2021 fått arslet ur och blivit med panerai... i ”värsta” fall får det väl annars bli min hydroconquest eller BB58:a
1C42220B-548A-4E9E-8ED8-8AA06446F401.jpeg
9B0B4D3C-5DFA-472F-8656-9C7408120A84.jpeg
D1829106-BF85-4F04-80B5-7C2CFDDE1456.jpeg
Goals🤗 Fick arslet ur så nu har jag, äntligen, en panerai. Kittat upp relativt bra också med lite straps så man kan variera sig. F.n är den hos nymans för service så jag räknar med att den är i toppskick och 100% tät till sommarens äventyr. 58:an är självfallet kvar så även den lär få lite handledstid, om än sannolikt inte lika mycket som min panna. Hydroconquesten däremot har hittat ett nytt hem där den förmodligen får leva fullt ut till sommaren.
C5E3B74B-E52A-4D4B-B429-168765FEA6D6.jpeg
3204B965-92AE-40B8-875D-DA7E62B16FFF.jpeg
2F77F13C-6864-4CDF-9F4C-A405EA9C4C22.jpeg
27ADE64D-BD39-429F-9B59-3D7D564C39E4.jpeg

Kul att du också tycker den är frän, den är verkligen något annorlunda! Hör av mig isåfall😉
Har haft nya 1200m 3ggr o de är min graal all time men de funkar fan inte med kronskyddet hur jag än gör :( mesh,gummi,hårt,löst..får skavsår på handleden.. så ruskigt grym klocka men går inte

Har haft nya 1200m 3ggr o de är min graal all time men de funkar fan inte med kronskyddet hur jag än gör :( mesh,gummi,hårt,löst..får skavsår på handleden.. så ruskigt grym klocka men går inte
Men nej så tråkigt! Jag har inte haft några som helst problem med min. Har du testat den gamla Ploprof 600 också om det är samma problem? För mig är det en av de skönare klockorna jag haft, speciellt på gummi😀 Måste vara ett tecken för att det ska vara jag och Ploppen😉

Nya är ju kaos. Originalet på Tropic Sport sitter riktigt bra. Trivs med min även om jag är van vid 23 mm Cartier.

Men nej så tråkigt! Jag har inte haft några som helst problem med min. Har du testat den gamla Ploprof 600 också om det är samma problem? För mig är det en av de skönare klockorna jag haft, speciellt på gummi😀 Måste vara ett tecken för att det ska vara jag och Ploppen😉
Neee... inte skönaste du har haft, jag garanterar att den passar mig bättre 😉

skämt åsido - fantastisk! 👍🏻👍🏻

Funderar på denna. Klocka som passar till allt. Bra med en som tål stryk om man ska ut i skogen, ut på sjön osv. Visst kanske inte det första man tänker på när man tänker "somrig" Men gillar grått, sålde precis en grå klocka och tror den där ljusa färgen gör sig bra i solen. Turtlen passar inte till allt så tror de två kan komplettera varandra bra.

ds30-ubootstahl-grau-LB-schwarz_600x600.jpg

Hmm..inte testat den eller prövat. Bor på Gotland och har inte viljat köpa den för att testa en plopp en 4de gång för dom är lite svårsålda konstigt nog. Snyggaste klockan all time 😍

Neee... inte skönaste du har haft, jag garanterar att den passar mig bättre 😉

skämt åsido - fantastisk! 👍🏻👍🏻
Haha såklart du tänker så😜
Hmm..inte testat den eller prövat. Bor på Gotland och har inte viljat köpa den för att testa en plopp en 4de gång för dom är lite svårsålda konstigt nog. Snyggaste klockan all time 😍
Okej, då förstår jag dig helt och hållet! Och kan bara instämma, den är något helt unikt! Från början var jag lite skeptisk, men satan vad den växt på mig ända sedan jag började använda den. Favoritklockan just nu😍

Haha såklart du tänker så😜

Okej, då förstår jag dig helt och hållet! Och kan bara instämma, den är något helt unikt! Från början var jag lite skeptisk, men satan vad den växt på mig ända sedan jag började använda den. Favoritklockan just nu😍
Sitter den bekvämt och du inte behöver kapital så hade jag ALDRIG flippat den

Tillbaka
Topp