Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sommarklockan kommer levererad inom en väldigt snar framtid!
Alltid gött m rätt kontakter och hemleverans på en lillördag! Ska nog fira detta m en go wirre sen!![]()
Snabba svängarNu är denna bort bytt... Nytt kommer m leverans ikväll![]()
Men detta kommer att bli bra!Snabba svängar![]()
Är spontan och gillar variation!Men detta kommer att bli bra!![]()
Bra val, själv kommer jag köra med denna (korspost från gårdagen)!Tilltänkta sommarbeatern hämtades idag ut. Nu ser den ny och fin ut.... får se hur den ser ut om 6 månader när den fått utstå sol, bad, jobb, mc-mekande, ommålning av hus osv.
![]()
Sedan Planet Ocean fick lämna så är jag tillbaka på den här.
Men det skaver lite...
![]()
Är på jakt efter en full lume-tavla i damstorlek, så nice ju.Sedan Planet Ocean fick lämna så är jag tillbaka på den här.
Men det skaver lite...
![]()
"-Jag ska inte köpa en ny sommarklocka"Sedan Planet Ocean fick lämna så är jag tillbaka på den här.
Men det skaver lite...
![]()
Seamaster midsize?Några förslag på någon sjyst dykarklocka med stålllänk i storleken 36 mm ? Budget 8000-10 000 SEK. Har ganska smala handleder och det mesta jag hittar är dykarklockor för damer med mer utsmyckning än de som är mer diskreta.
Hade dunder ifall det finns någon dykarklocka 36mm som inte har en massa bling bling.
Tack på förhand!
Kolla in den här, grym klockaNågra förslag på någon sjyst dykarklocka med stålllänk i storleken 36 mm ? Budget 8000-10 000 SEK. Har ganska smala handleder och det mesta jag hittar är dykarklockor för damer med mer utsmyckning än de som är mer diskreta.
Hade dunder ifall det finns någon dykarklocka 36mm som inte har en massa bling bling.
Tack på förhand!