Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte om det redan finns en sådan tråd men skitsamma! Sover ni med er baby? (klocka)
ändrade lite i rubrik och text som ni ser heheTror redan det finns en sån tråd. Men jag svarar ändå. Nej, klockan åker av innan jag kryper ner.![]()
ändrade lite i rubrik och text som ni ser heheJag hade en Breitling Aerospace i titan och de va inga problem med att sova i den. Nu har jag en Breitling på hela 173g, de klarar jag inte mer...
"vet inte om det redan finns en sådan tråd men skitsamma" ;D / rebell
Har somnat med klockan på i Danmark, ingen större skillnad mot Malmö!Hatar att somna med klockan då länken/lädret spänner något fruktansvärt när man vaknar. Värst är det utomlands när man somnar med klockan på fyllan. När man vaknar känns det storleksmässigt som att man spänt klockan på låret.
Sover ej med klockan på.
Hatar att somna med klockan då länken/lädret spänner något fruktansvärt när man vaknar. Värst är det utomlands när man somnar med klockan på fyllan. När man vaknar känns det storleksmässigt som att man spänt klockan på låret.
Det händer ibland. Beror på vilken klocka det är som sitter på vid läggdags.
Haha ska till Köpenhamn snart, då vet jag att det är fritt fram!Har somnat med klockan på i Danmark, ingen större skillnad mot Malmö!
Jag har faktiskt börjat ta v mig klockan på natten, innan hade jag den på mig dygnet runt. Fick dock fula märken på handleden. Så på natten förtjänar handleden att vila sig![]()
Du gillar att ha klockan tight antar jag?Sov med klocka nykter i natt för första gången vad jag kan minnas, vaknade av att hela handen var avdomnad till den grad att det var nära amputation. Aldrig mer.
Du gillar att ha klockan tight antar jag?![]()
Hehe, inte skitbra om den glider upp och börjar extrajobba som strypsnara direkt!Nja, den är inte så jätte tajt men den hade åkt upp längre mot armbågen och fastnat där![]()
haha såg det nu när jag läste, haha vad konstigt det blev hahaVi har ingen gemensam klocka(ledsen men jag var tvungen)
Min sambo var mest irriterad när den lös henne i ansiktet. Men det gäller att vara stark och köra sitt eget spår. Till slut accepterar hon det, det gäller bara att visa att hon inte har något annat val!Min sambo blir förbannad om jag har klockan på mig när jag ska sova. Men det är det första som åker på när jag går upp.
När jag sover själv har jag alltid klockan på![]()