Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej på er alla,
Fick lite pengar över för någon vecka sedan och köpte en Omega Speedmaster ”FOIS” Ref: 311.32.40.30.01.001
Den är inspirerad av den klocka Wally Shirra hade på sig i rymden 1962.
Måste säga att jag är riktigt nöjd med min FOiS
Är ett Omega som följer med gissar jag påUrsäkta trådkapningen men har ni koll på vilken strap detta är på bilden? Är på jakt efter något sådant/liknande men har inte hittat något bra ännu.
Den är kanon på alltKör likadan, också väldigt nöjd Tycker den gör sig bra med läderbandet.
Sedär! Frågan är om det går att köpa löst?Är ett Omega som följer med gissar jag på
http://www.horbiter.com/en/omega-speedmaster-professional-special-presentation-box-live-review/
Sedär! Frågan är om det går att köpa löst?
Länken måste du lägga upp bild på när den är påsatt. Ja man blir ju lite begränsad med 19 mm.Den är kanon på allt
Men jag gillar att byta mellan länk och straps, 19mm begränsar en lite har jag märkt
Köpt en begagnad länk (ref 1565/976) men inte fått den ännu. Ska bli spännande och se hur den passar.
Har även beställt ett rallyammo av @MickeJ får det i morgon
'
Fixar bild när jag fått den. Den skickas från Norge idagLänken måste du lägga upp bild på när den är påsatt. Ja man blir ju lite begränsad med 19 mm.
Om du tänker på kardborre bandet:
http://www.fratellowatches.com/authentic-nasa-velcro-strap-speedy-tuesday-meets-strap-review/
Hej på er alla,
Fick lite pengar över för någon vecka sedan och köpte en Omega Speedmaster ”FOIS” Ref: 311.32.40.30.01.001
Därför att inga av haven på månen innehåller vatten.Varför kan dom inte slänga på 200m vattenskydd, vaaaarför?!
Absolut, om det bara hade stått så men "First watch on the moon" känns lite skrytigt i min ödmjuka åsikt. Alla som köper klockan känner redan till det liksom...
Varför kan dom inte slänga på 200m vattenskydd, vaaaarför?!
Hej på er alla,
Vill du ha en Speedy så köp en. Men undvik LE till att börja med.. Speedyn är världens bästa klocka för det priset imho, även om säkert andra har avvikande åsikter.
Här är min egen Wally SCHIRRA (originalversionen).
Och dyr. Den är riktigt grym men för klumpig på mig åtminstone. Jag var inställd på den fram tills jag testade den irl.57án e feet....
Och dyr. Den är riktigt grym men för klumpig på mig åtminstone. Jag var inställd på den fram tills jag testade den irl.
LE har en förmåga av vara mer svårflippat om man tröttnar eller vill sälja av någon annan anledning. Med vissa undantag, så klart.Jepp, jag kommer köpa en. Frågan är vilken version/årgång bara... Varför ska man undvika LE? Kommer dom sjunka mycket i värde? FOIS tycker jag ändå är stiligare och mindre gimmickartad än många andra liknande. Hur mycket får man hosta upp för en CK-2998? Och är inte service av cal 321 både dyr och svår?
Den kändes mycket klumpigare, förmodligen pga höjden då. Men att bara titta på så är det den snyggaste Omegan enligt mig.Dyrare självklart, men klumpig?, menar du pga höjden? den är ju t.om marginellt mindre än den klassiska månklockan?