Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Min skanner (Canon) är ganska bra, vad fil du ha för filtyp och i vilken DPI? JPG klarar den upp till och med 600 DPI.
En PDF när du bildbehandlat vore skoj!
Ja att kolfiber är skört stämmer inte riktigt idag. Cyklar i kolfiber är oerhört mycket tåligare än i metall- Tror det var vanligare förr när kolfiber började brukas. Minns att jag haft några spön i nästan ren kolfiber, med olycklig utgång! Men, nu börjar jag drifta i ämnet.
Rätt OT men visst är kolfibern i sig skör. Tex inte allt tålig mot slag osv. Har en kolcykel och har haft kolbåt, och ibland skiter det sig... Fantastiskt bra material om det används rätt dock. I en klocklänk kan jag tänka mig att det kan bli komplikationer. Även en kolboett är lite tveksam om man ser till funktion.Ja att kolfiber är skört stämmer inte riktigt idag. Cyklar i kolfiber är oerhört mycket tåligare än i metall
Haha ska vara lite OT på fredagar Om det är skört mot slag beror ju mycket på kolfibern, en liten video för att demonstrera(runt 5:00).Rätt OT men visst är kolfibern i sig skör. Tex inte allt tålig mot slag osv. Har en kolcykel och har haft kolbåt, och ibland skiter det sig... Fantastiskt bra material om det används rätt dock. I en klocklänk kan jag tänka mig att det kan bli komplikationer. Även en kolboett är lite tveksam om man ser till funktion.
Haha ska vara lite OT på fredagar Om det är skört mot slag beror ju mycket på kolfibern, en liten video för att demonstrera(runt 5:00).
Nu är det slut på OT. Skulle gärna vilja se din klocka i verkligheten, blev faktiskt lite sugen på att skaffa en själv.
Kan serva den åt dig den kommer säkert att vara i sämre skick när du får tillbaka den men jag gör det gratisDet finns ju en teoretisk möjlighet att det skulle kunna gå att lösa. Även om det faktum att du bor "Norr" och jag, onekligen, bor relativt långt söderut försvårar en del!
Nu är den dock tillfälligt "utlånad" till Antikurmakaren här i Malmö.
Han hade dessutom massvis att göra just nu, så några veckor (i alla fall) kommer jag att vara utan klockan.
Onekligen lockande! Hade lätt hoppat på ditt erbjudande, men nu har jag ju lämnat in den hos Antikurmakaren.Kan serva den åt dig den kommer säkert att vara i sämre skick när du får tillbaka den men jag gör det gratis
Visar här en bild på ask & box i original som såldes med dessa ur.
-Ja, men det är ju rätt bilval, tycker jag allt!Men jag kör ju BMW om somrarna. Kommer skära sig nåt enormt!
Ja, detta kvalificerar sig absolut som ett sådant!
Tackar!
Skönt att höra att servicen inte verkar ha sprungit iväg för dig.
Hade inte ens hunnit fundera över sånt!
En lite rolig grej som noterades - om än föga förvånande - var att lumen är tvärslut på urtavlan, men lyser som bara den på kompassmarkeringarna.
Absolut. Den kommer aldrig att bytas ut.-Ja, men det är ju rätt bilval, tycker jag allt!
Jo men visst!Absolut. Den kommer aldrig att bytas ut.
...men man kan ju alltid lägga till - en 911, t.ex.!
Ja... Eller i alla fall till idag.- Härligt! Nu snurrar den några år igen. Har har du ett omagnetiskt verk i allra högsta grad!
Vet ej... Men ingenting bra.- Vad har hänt med ditt nyservade ur?
Vår PD säger trevlig helg till KS
Yes! NOS kan man kalla det tror jag
Well. Om ni nu skulle ångra er så är jag sugen.Hmm nä behåller nog den ...ngt måste va kvar