• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Känner varken eller för värvningen av Pa Dibba men den som kan göra mål är välkommen!
Sjukt synd att golden boy Rennie drar däremot..

Någon annan som var på mötet igår? Själv gick jag därifrån med en jävligt bra känsla gällande organisationens framtid. Vi växer så det knakar på medlemssidan, både i föreningen och i ungdomslagen. Akademin är stark och växer i Söderort, krigskassan börjar fyllas upp. Kanske är jag en del i den tysta majoriteten men jag tror och hoppas på en ljus grön/vit-framtid, förutsatt att vi fixar förnyat kontrakt.

Någon annan som var på mötet igår? Själv gick jag därifrån med en jävligt bra känsla gällande organisationens framtid. Vi växer så det knakar på medlemssidan, både i föreningen och i ungdomslagen. Akademin är stark och växer i Söderort, krigskassan börjar fyllas upp. Kanske är jag en del i den tysta majoriteten men jag tror och hoppas på en ljus grön/vit-framtid, förutsatt att vi fixar förnyat kontrakt.
Bra där, skönt med lite annat än det "doom and gloom" som ligger som en våt filt över andra besökares upplevelse.
Nej, jag var inte på plats, skickade sonen.

Halvlek, helt okej tryck här.
image.jpeg

Vi tackar agent bajen för att ni förhoppningsvis hängde av silverfiskarna idag. Fortfarande sjukt komiskt att DIF ligger efter er också :D

Så jävla skönt! Missade dock matchen men satt och körde bil med liveuppdateringen i knät. Var tvungen att stanna intill vägkanten vid sista frisparken... :cool:

Ang derbyt nästa vecka så har jag gubbiljetter uppe på 3:e etage till höger om bortastå. Men vad är det som händer? Nån slags bojkott av hela matchen? Såg att det fanns massor ledigt i klacken?!? Har hört snacket om 2:a etage etc...

Så jävla skönt! Missade dock matchen men satt och körde bil med liveuppdateringen i knät. Var tvungen att stanna intill vägkanten vid sista frisparken... :cool:

Ang derbyt nästa vecka så har jag gubbiljetter uppe på 3:e etage till höger om bortastå. Men vad är det som händer? Nån slags bojkott av hela matchen? Såg att det fanns massor ledigt i klacken?!? Har hört snacket om 2:a etage etc...
Som jag förstår det så är de för att Gnaget har höjt priserna för att tjäna mer pengar men att de diskuteras om att sänkas.. Tror @Erik1 eller @klockmarren har bättre koll :)

http://www.bajenfans.se/blog/2016/07/22/angaende-biljettpriser-aik-hammarby-if/
Bojkott utav det andra/ mellersta etaget pga. prissättningen. Jag kommer att gå iallafall, men på nedre etage gvs. Sen är Friends en logistisk mardröm och kass arena att man ogärna åker dit som det är.
Av rent intresse - vad är logistisk mardröm numera? Finns massor av parkering, bussar och tåg, och dessutom relativt nära till flertalet tunnelbanestationer. Nej, jag tycker inte friends är perfekt - men att kalla det en mardröm nu är väl att ta i?

Tillbaka
Topp