• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

God morgon grönvita bröder och systrar.
BH Häcken hemma, eller som någon konspiratorisk människa, inte jag, skulle ha sagt - en match mellan årets tränare i Hammarby och nästa års tränare.
Puff puff....

Jag har svårt att se att Nanna får kicken eller att han väljer att gå själv. Serien är ju väldigt jämn men slutar vi, typ som vi ligger nu så skulle det verkligen förvåna mig! Dock så tror jag häcken vinner idag med 2-1.

Jag har svårt att se att Nanna får kicken eller att han väljer att gå själv. Serien är ju väldigt jämn men slutar vi, typ som vi ligger nu så skulle det verkligen förvåna mig! Dock så tror jag häcken vinner idag med 2-1.
Hoppas och tror att han inte år kicken, sen om han själv vill lämna är en annan sak.
Jag är inte överdrivet imponerad, men tror inte heller att lösningen heter Gerhardsson.

Hoppas och tror att han inte år kicken, sen om han själv vill lämna är en annan sak.
Jag är inte överdrivet imponerad, men tror inte heller att lösningen heter Gerhardsson.
Om han lämnar så tror jag han lämnar pga av att Hammarby är sega med att ge de "verktyg" han säger att han behöver. Sen kanske det kan vara en ursäkt för att få lämna av andra anledningar. Hammarby har ju sagt att man ska rusta upp så man får bättre träningsredskap i form av att rusta upp Årsta osv.

image.jpeg

Markström bättre betald än Khalili?
Att Haglund tjänar bäst var iofs ingen skräll.
Att Silverholt drar in mer än Kennedy, Khalili mfl känns dock helt sjukt.
Oklart att det inte står att Saetra drar in något.

Markström bättre betald än Khalili?
Att Haglund tjänar bäst var iofs ingen skräll.
Att Silverholt drar in mer än Kennedy, Khalili mfl känns dock helt sjukt.
Oklart att det inte står att Saetra drar in något.
Nästan inget trodde jag! Typ som Aleks skriver
Kände likadant när jag tittade på blåvitt. Reagerar också på hur jävla dåligt med cash man tjänar i allsvenskan.

Har för mig att Ludwig Augustinsson fick en kvarts mille i månaden på sitt första kontrakt i FCK t.ex.

//Kände likadant när jag tittade på blåvitt. Reagerar också på hur jävla dåligt med cash man tjänar i allsvenskan.//
Nu vet inte jag hur bländande blåvitt spelar, eller förresten det har ju sett.
Men att påstå att dom (Hammarby) tjänar dåligt är ju bara löjligt, med tanke på kvaliteten är de ruggigt överbetalda.
Dom spelar 30 matcher plus några cupmatcher per säsong, ändå ett j-a gnyl om hur trötta de är en tredjedel in i säsongen.
Dags för andra intressen, Hammarby har väl en boule -sektion?

//Kände likadant när jag tittade på blåvitt. Reagerar också på hur jävla dåligt med cash man tjänar i allsvenskan.//
Nu vet inte jag hur bländande blåvitt spelar, eller förresten det har ju sett.
Men att påstå att dom (Hammarby) tjänar dåligt är ju bara löjligt, med tanke på kvaliteten är de ruggigt överbetalda.
Dom spelar 30 matcher plus några cupmatcher per säsong, ändå ett j-a gnyl om hur trötta de är en tredjedel in i säsongen.
Dags för andra intressen, Hammarby har väl en boule -sektion?
Ja, det där var ju en bra poäng..

Håller med.. det som är så tråkigt med trender, någon gång tar det roliga slut.
Tror fan ändå att vi tar det idag, 4-0! ska lägga en tusenlapp på det
Rätta tag..sen spar du degen till Kaplans den 12:e.

Boo spelar tydligen inte i dag, men va f-n vi vann ju i våras med Saetra/Maggan som backar, då var väl ändå dygårn serieledare?
Kämpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Tillbaka
Topp