Å en klockbild oxå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror 4-1, Kennedy skruvar in två hörnor!Jaha. Matchdag igen...
2-1 i mitten av andra mot Åtvid. Jag tror på 3-1!!!
Forza Bajen!!!
Tror 4-1, Kennedy skruvar in två hörnor!
Skit samma.... Dom vann! ;-)
pissoar
Undrar fortfarande...Hej! Kommer säkert göra någon upprörd, men, men...
Kan någon förklara för mig vad syftet med elden och all rök är? Jag var på väg hem när tåget mot arenan gick av tidigare idag (http://na.se/nyheter/orebro/1.2954778-na-tv-se-bajen-fansens-marsch-i-orebro) Och det var ganska obehagligt. Jag förstå om man genuint gillar idrott dock. Men måste det finnas mängder med polisbilar för en fotbollsmatch, eller rök för den delen?
OKUndrar fortfarande...
Hej! Kommer säkert göra någon upprörd, men, men...
Kan någon förklara för mig vad syftet med elden och all rök är? Jag var på väg hem när tåget mot arenan gick av tidigare idag (http://na.se/nyheter/orebro/1.2954778-na-tv-se-bajen-fansens-marsch-i-orebro) Och det var ganska obehagligt. Jag förstå om man genuint gillar idrott dock. Men måste det finnas mängder med polisbilar för en fotbollsmatch, eller rök för den delen?
Tyvärr.....Haha! Rätt lag vann!
Haha! Rätt lag vann!
Haha! Rätt lag vann!
Grattis till vinsten.
Grattis till vinsten.
Jag fortsätter dock att konfunderat ifrågasätta vad ni gör i denna tråd, och varför ni inte hänger i AIK-tråden, åhh nej juste nu kom jag på, det ju inte existerar någon sådan...
Vi ses på nya Söderstadion!
Vem var chefen som repadde denna?
Katastrof på planen, finns inte mer att säga