klockmarren
Basic
Äh, det håller inte att glo på burken/datorn.
Till nästa match är ni på plats igen.
Capice?
Capice?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Capice?
Capice?
DÅ...såg det bra ut.....fast #34 borde bytts ut i paus, inte ett rätt beslut i hela matchen.Det blev ju torsk igår men jag var där och såg bedrövelsen.
DÅ...såg det bra ut.....fast #34 borde bytts ut i paus, inte ett rätt beslut i hela matchen.
Men nu laddar vi om!
Håller med, Hallenius lika så.. In med Rennie.Ja, just då såg det grymt bra ut, men Söderqvist tyckte jag mest bara sprang utan att uträtta ett dyft på hela matchen.
Håller med, Hallenius lika så.. In med Rennie.
Men för att vara lite munter, vilket är allas favorit ramsa? Min är helt klart den här
Håller med, Hallenius lika så.. In med Rennie.
Men för att vara lite munter, vilket är allas favorit ramsa? Min är helt klart den här
Den där är bra, tycker nästan vi hade bättre flow mellan låtarna på gamla söderstadion..
Min är nog "När jag var liten höll min farsa på Hammarby" Den betyder mycket för mig då det var farsan som har styrt in mig i bajen.
Min farsa med! Försöker (kanske för mycket...) styra in min grabb på rätt väg oxå. Kanske bäst att tagga ner!
Kan inte låta bli att posta den här i en Hammarby tråd även om jag säkert kommer få skit för det och det tyvärr troligen inte kommer se lika vackert ut så länge till. Men man måste njuta av stunden
Vilka här ska på Party in the park 30e innan matchen mot Halmstad?
https://www.facebook.com/events/755987981181257/
Perfekt tillfälle för en Bajen x KS GTG? Jag kommer vara där i allafall ifall någon vill ses och surra lite fotboll och klockor! Förhoppningsvis med något nytt spännande på handleden också
Kan inte låta bli att posta den här i en Hammarby tråd även om jag säkert kommer få skit för det och det tyvärr troligen inte kommer se lika vackert ut så länge till. Men man måste njuta av stunden
Hittar inte min favorit på Youtube tyvärr men jag har en jag hörde på Söderstadion för ett par år sen när Bajen lirade mot Norrköping.
"Pekings" målvakt hade ett helgult bortställ och när han fick bollen sjöng hela Bajenklacken: "Pekings målvakt ser ut som en banan, ser ut som en banan, ser ut som en banan. Pekings målvakt ser ut som en banan.......".
Fan vad jag saknar Söderstadion.
Som sagt; fel tråd, men det är bara att gratulera & hoppas ni njuter medan det varar... Detta var nog inte många som trodde på innan säsongen. Bajen ligger väl nu ungefär är man kan förvänta sig. 3 p mot Peking i morr´n, så...
Grym värvning den däringa Mushekwi! Blir inte lätt att behålla honom efter sommaren. Verkar vra allmänt skön stämning i ert lag. Såg nå´n intervju efter matchen på Fotbollskväll igår.
Men, men; nu koncenterar vi oss på Bajens match i morgon!
Forza Bajen!!!
Eller på Zinken när Edsbyn hade en tjock målis...."Edsbyns målvakt ser ut som en ballong ser ut som en ballong, ser ut som en ballong..osv....."
Jag tycker ramsorna var bättre förr, nu är det en massa mummel, blir inget tryck förrän de få-staviga ramsorna kommer fram.
Låter mest som en Maranata-kör nu förtiden.
När den vedervärdiga ..."aldrig skall jag glömma dig...." rullar ut från klacksidan suger jag närmaste popcornburk och lägger en pizza......betalar så klart, men det blir inte bra...
Jag å Pannan laddar för match ikväll...
Ses i Norrköping!?!
Snart dax för tifo på bortastå!
Kan inte Hammarby stäma donken för det där?
Snart dax för tifo på bortastå!
Du måste ha sett situationen där Rennie snodde chansen framför Pablo rätt bra, var det så illa som det såg ut i tv?
Det var inte din flaska domaren plockade upp?