• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Antar att det varit upp i tråden förr, men varför kallas inte den här för Bajen? Hade varit mycket mer passande än Starbucks.

Bilagor

• IMG_0216.jpeg
    IMG_0216.jpeg
    445.6 KB · Visningar: 13
Tycker bara att Adjei gör en godkänd insats idag. Det är ett kollektiv som faller ihop.
Håller med, händer alltid grejer runt honom när han spelar!

Olyckligt såklart att vi blev blåste på straffen (solklar enligt mig, men jag kanske är jävig?!). Hade vi fått den istället för Boudris första gula och baklängesmålet hade det känts klart.

Känslan var också att vi hade vunnit trots underläget om inte Boudri tagit sitt andra gula.

Sent in i diskussionen här känner jag, men jag tyckte Boudri såg j-ligt vass ut i början. Kämpade och kröp in under skinnet på polackerna.
Straffen borde varit solklar iom. VAR och is fåtal hade han ju aldrig fått 1:a gula.
Andra däremot… Totalt hjärnaläpp, tyvärr. Övertaggad? Besviken? Vet inte.
Tror/hoppas han blir riktigt bra framöver!

Tillbaka
Topp