Är jag den enda som inte har ett Spotify-konto?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, fan va bra med David Brent
På tal om ordet gubbrock. En hel del av mina polare i lumpen (som jag genomförde nyligen), lyssnar på det som folk kallar gubbrock, tror inte det är så gubbigt ändå. Dock har jag ännu inte hittat en enda person i min ålder som gillar blues/jazz… kanske är det som är gubbigt idag…Var det nån som sa gubbrock…
Inte så många minuter dock. Det mesta av mitt musiklyssnande blir från vinyl.
Grym lista, sett dokumentären om hellacopters? Klart sevärdVar det nån som sa gubbrock…
Inte så många minuter dock. Det mesta av mitt musiklyssnande blir från vinyl.
Uppdatera appen så bör den dyka uppÄr mobbad av Spotify Har ingen ring att trycka på.
Mobil:
Laptop:
Uppdatera appen så bör den dyka upp
Inget Kip Moore eller Luke Bryan?
Mycket bra lista!Olyckliga män med gitarrer...
DAD! ImponeradEn homogen line up
That makes two of us manÄr jag den enda som inte har ett Spotify-konto?
Tackar! Japp, sett dokumentären. Har även biljetter till Sthlm 17/12. Hoppas det blir av bara…Grym lista, sett dokumentären om hellacopters? Klart sevärd
Skraeködlan är riktigt bra! Lovecraft inspirerad stoner-rockEnkelspårig kille… Bara svenskt
För att du är på spellistan, inte wrapped.Varför ser min wrapped annorlunda ut?
Kan ej se hur många minuter jag spelat osv?
För att du är på spellistan, inte wrapped.