Tryck därHmmm...vart är den då?
Jag är inne på appen, när jag tryckte på länken kom jag hit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tryck därHmmm...vart är den då?
Jag är inne på appen, när jag tryckte på länken kom jag hit
Bajs. När jag försöker trycka på den där ringen så står det bara såhär, och ingenting hjälper. Jag har försökt starta om appen i telefonen, och i webgränssnittet på datorn så hittar jag inget alls förutom själva spellistan.Tryck där
Bajs. När jag försöker trycka på den där ringen så står det bara såhär, och ingenting hjälper. Jag har försökt starta om appen i telefonen, och i webgränssnittet på datorn så hittar jag inget alls förutom själva spellistan.
Tack! Det gjorde susen.Du måste in i Play Butik/Apple Store och uppdatera appen, räcker inte med att starta om den
Musik gör väl livet värt att leva?
Posta era topp 5, gärna med kommentarer!
Kanske får man ett tips eller två, kanske häpnas man över folks dåliga smak.
I min lista blir jag förvånad över att 5-åringens musiksmak inte är med, förvånad över den elektroniska dominansen, och lite ledsen över bristen på ny musik.
Måste få mer influenser 2022!
Grym, absolut.Missade #4. Magisk klassiker - var djupt avundsjuk på polaren som hade skivan.
Grym, absolut.
Får en känsla att du har koll på Bill Drummonds övriga konstnärliga gärning?
Åker du sänkt och trimmad Volvo med en dekal bak på som lyder "Skratta inte, din dotter kan ligga i baksätet!" min andra gissning är EPA-traktor
Haha din gissning och beskrivning skulle kunna vara fullt möjlig med tanke på musik/låtvalen men icke. Här körs tyskt med Baby on board dekal på bakrutan .Åker du sänkt och trimmad Volvo med en dekal bak på som lyder "Skratta inte, din dotter kan ligga i baksätet!" min andra gissning är EPA-traktor
Haha din gissning och beskrivning skulle kunna vara fullt möjlig med tanke på musik/låtvalen men icke. Här körs tyskt med Baby on board dekal på bakrutan .
Hahaha tro mig jag är van .Det är ett helvete när ens fördomar inte stämmer in...
100%Lite koll på diverse hemsidor och absurda konstprojekt, inte så mycket mer faktiskt...
Speciell, och produktiv, man.
Magi. Håller Aesop och Atmosphere som två av världens främsta!
Bra lista @Strindberg För mig har det blivit väldigt mycket synth i år. (Kites Jonny Boy på plats 18.)Musik gör väl livet värt att leva?
Posta era topp 5, gärna med kommentarer!
Kanske får man ett tips eller två, kanske häpnas man över folks dåliga smak.
I min lista blir jag förvånad över att 5-åringens musiksmak inte är med, förvånad över den elektroniska dominansen, och lite ledsen över bristen på ny musik.
Måste få mer influenser 2022!
Kul med lite Synth och body i tråden. ASG är gamla favoriter och Spark är alltid skojBra lista @Strindberg För mig har det blivit väldigt mycket synth i år. (Kites Jonny Boy på plats 18.)
Din polare har bra smakLigger i lä mot polarn