• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Squale

Jens

Greedo
Jag vacklar faktiskt mellan just dessa märken i nuläget. Har kollat sumo som ju också råkar vara billigare och kanske också bättre då?

Utseendemässigt tycker jag dock Squale smäller Sumo på fingrarna. Är orolig för att den ska kännas liten bara.

Kan hålla med om det med ututseendet. Men, jag hade köpt en Sumo ist. Seiko är bra skit och känns som ett givet alternativ i min bok. Happy hunting!

J
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Riktigt kul märke och många spännande modeller, speciellt vintage såklart.
Min tokdrabbade 50 Atmos med udda tavla från 80-talet är en av mina favoriter i samlingen.
image.jpg

image.jpg
 

Magistern

Cartier
Grym unboxing och review! Nu vet jag inte om du är intresserad utav Youtube videos men du kan ju alltid ta en titt ;)


Tackar! Har kollat klippen ett par gånger! Beslutsångest. Sugen på Seiko också ju. Helst mm300 men i värsta fall Sumo. Lite av en budgetfråga...

Just idag väger det dock över till Squales fördel. Fina är de.
 

mackman

Cartier
Tackar! Har kollat klippen ett par gånger! Beslutsångest. Sugen på Seiko också ju. Helst mm300 men i värsta fall Sumo. Lite av en budgetfråga...

Just idag väger det dock över till Squales fördel. Fina är de.

Seiko gör riktigt bra klockor men i det här fallet skulle jag personligen tagit Squalen.
Lite unikt också, en Squale ser man inte varje dag! :D
 

Magistern

Cartier
Det stämmer, de flerfärgade har domat. Har en orange/orange, är supernöjd med känslan och hur den ser ut! Kan dessutom tillägga att min har grym tidhållning, men det kan säkert variera lite... Perfekt sommarklocka, köp!

Gillar den combon. Är en orange klocka svår att matcha med övrig klädsel?
 

Traditional

Breitling
Topp