Vi kör igen. Skål. Verkar vara oerhört torrlagt här på KS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du testat att blanda?Gonatt fredagen den 13e.
Jag tror jag har testat den mixen i tidig tonår. Inget positivt minne alls.Har du testat att blanda?
Kan vara riktigt najs, men troligtvis riktigt äckligt
Shit vilken otydlig bild , hur full är du ?Gonatt fredagen den 13e.
Så full som nöden kräver.Shit vilken otydlig bild , hur full är du ?
Nöden kräfva altaf starka dryckerSå full som nöden kräver.
Då skippar jag att göra den mixen ikväll! Tror jag...Jag tror jag har testat den mixen i tidig tonår. Inget positivt minne alls.
Skål!
Tips: riktigt gott med julmust!
Vad har du på tallriken, och vad käkar du de till? Parmesan?Haha låter fina fisken skål
Det va Risotto och parmesan jag hade ätit ser lite roligt ut på bilden, precis som att jag bara dricker rötjut och häller i mig parmesan hahaVad har du på tallriken, och vad käkar du de till? Parmesan?
Skål!
Tips: riktigt gott med julmust!
Najnajnaj.. must är must och ska förbli endast must!En rejäl mustagrogg är aldrig fel.
Helt enig @MariaE must är helig dryck och skall behandlas därefter. Är det värt att sabba det speciella förhållande de flesta av oss (törs jag påstå) har för att riskera få avsmak för must efter en fylla med ex. vodka + must ??? Aldrig enligt mig iaf !Najnajnaj.. must är must och ska förbli endast must!
"Testade Falcon, inget vidare", tror jag att du menar?Testade falcons julbrygg, inget vidare.