Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Först läste jag "Janne Schaffer" på Biran till högerChilikväll
![]()
Hahaha!Först läste jag "Janne Schaffer" på Biran till höger![]()
Så jäkla viktigt. Fortsätt med det......Ett måste.Old fashioned på date med frun för första gången på ett halvår *småbarnsliv*
![]()
Dumheter, en skål är alltid välkommen !!!Känner mig tjatig i denna tråd. Skitsamma skål.
![]()
Vet du om man kan köpa de tjusiga skeppen fortfarande ?
Ja på den gröna butikenVet du om man kan köpa de tjusiga skeppen fortfarande ?
Gulgröna ??Ja på den gröna butiken![]()
Sant gulgrönaGulgröna ??
Tacktack, har inte sett dem på evigheter faktiskt.Sant gulgröna![]()
Vad är det för klocka ?
Sjöö Sandström UTC extremeVad är det för klocka ?
Först läste jag "Janne Schaffer" på Biran till höger![]()
Där ser manDet är med mening
![]()
Scandic Grand Central eller AGJag har en fråga till alla stockholmare!
Det nalkas AW på fredag och vi har svårt att komma överens om ett ställe att dra till... Så klart
Har ni några tips på vart man kan dra? Ett gäng på 8 pers, vill sitta på en bar eller liknande och snacka (mao ingen nattklubb) och det ska vara relativt billigt (inget Lionbar men inget Riche)
Jag har en fråga till alla stockholmare!
Det nalkas AW på fredag och vi har svårt att komma överens om ett ställe att dra till... Så klart
Har ni några tips på vart man kan dra? Ett gäng på 8 pers, vill sitta på en bar eller liknande och snacka (mao ingen nattklubb) och det ska vara relativt billigt (inget Lionbar men inget Riche)