• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

Old fashioned på date med frun för första gången på ett halvår *småbarnsliv*
20151121_214013.jpg

Jag har en fråga till alla stockholmare!
Det nalkas AW på fredag och vi har svårt att komma överens om ett ställe att dra till... Så klart :banghead:
Har ni några tips på vart man kan dra? Ett gäng på 8 pers, vill sitta på en bar eller liknande och snacka (mao ingen nattklubb) och det ska vara relativt billigt (inget Lionbar men inget Riche)

Det nalkas AW på fredag och vi har svårt att komma överens om ett ställe att dra till... Så klart :banghead:
Har ni några tips på vart man kan dra? Ett gäng på 8 pers, vill sitta på en bar eller liknande och snacka (mao ingen nattklubb) och det ska vara relativt billigt (inget Lionbar men inget Riche)
Scandic Grand Central eller AG

Entréplan på Burgers & Lobsters var rätt bra, kan man glida ner och ta lite mat sen

Tillbaka
Topp