• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

Kalas!! :)

20131004_211614_zps62201310.jpg

20131004_211409_zps2d2246db.jpg

Fest på G, så det är väl dags att börja munna lite då kl: redan är 15:30, får bli en 99:a, världens näst bästa spelare genom tiderna säger jag, då jag anser att Mario Lemieux var den bästa :cool::):p

DSC_5557_zps06c0f7b1.jpg

Ha en trevlig kväll grabbs and Gurls...

Fest på G, så det är väl dags att börja munna lite då kl: redan är 15:30, får bli en 99:a, världens näst bästa spelare genom tiderna säger jag, då jag anser att Mario Lemieux var den bästa :cool::):p

Ha en trevlig kväll grabbs and Gurls...

Om det tvista de lärde... tycker också Mario Lemieux är den bättre, men man måste också väga in att en del av spelet är att hålla sig skadefri -> dvs bidraga hela säsonger, annars vinner man inga titlar. Dessvärre lyckades inte Mario något vidare med det, även om han hade väldigt mycket otur.

Sen är ju vare sig Gretzky eller Lemieux med i "triple gold club" om man nu ska lägga någon vikt vid det.

Däremot har ju bägge vunnit det som jag själv kallar "grand slam", det vill säga Hart Trophy, Art Ross Trophy, Conn Smythe Trophy och Stanley Cup samma år. Snacka om att man dominerat säsongen då! Övriga två som gjort samma bedrift är Guy Lafleur samt Bobby Orr (fick också Norris Trophy av förklarliga skäl samma år) men de sistnämna kan knappast räknas till modern tid.

Köpt en sån och lagt på lagring, kommer upp tidigast om tre år. De sägs att den inte är så bra olagrad?

Japp, det är "bottle conditioning" på deras vintage age, stämmer fint att den kommer att bli bättre ju länge man sparar den men tänk om man drar på sig träfracken imorrn utan att man hinner smaka? ;)

Tillbaka
Topp