• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

En rökig liten och stålis :)

eqaruryb.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bild från Instagram med tema. Tog den direkt via Insta så har den inte i original.

wed1LC6.jpg


Kronan till vänster. Klockan på högern. Alltid höger. Testar lite nyårsdryck. Landsorten får 4/5 bangers. Solna har jag inte testat än.
 
Varför så många bilder på flaskor man inte kan se om de är öppnade och utan glaset man skall ställa ner.
Tycker mig ana lite fusk ;)
 
En duell är begärd. En duell skall hållas. Val av vapen - fotografi..;)
ImageUploadedByTapatalk1388772397.619568.jpg

:)
Ping jabla

OK, idag räknar jag med att vinna. ;)
Helsingborgs Pilsner från nystartat bryggeri med gamla anor serverad i ett glas som Helsingborgs bryggeri använde på Helsingborgsutställningen 1903, tyvärr syns loggan på glaset inte särskilt bra på bilden.
BluesmanV8 kommer nog att uppskatta glaset.

WP_20140104_006.jpg


Räknesnurran är en Original Odhner och klockan en Tudor från Rolex.
 
OK, idag räknar jag med att vinna. ;)
Helsingborgs Pilsner från nystartat bryggeri med gamla anor serverad i ett glas som Helsingborgs bryggeri använde på Helsingborgsutställningen 1903, tyvärr syns loggan på glaset inte särskilt bra på bilden.
BluesmanV8 kommer nog att uppskatta glaset.

WP_20140104_006.jpg


Räknesnurran är en Original Odhner och klockan en Tudor från Rolex.


Antika utställningsglas är extra trevliga antikviteter!
Vilket tycker du är bäst, antika glaset eller nya ölet?
Eller gifter dom sig?
 
Tillbaka
Topp