• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
ImageUploadedByTapatalk1389435312.396791.jpg


Nu Glühwein.
Kallt i backen idag...
 

firman

Cartier
189kr Tras vin från systemet! NO good! Men får skylla mig själv när man skickar frugan som kommer hem med två flaskor :( näää, det blir en grym vodka redbull efter det här ;)

EWNfc83.jpg
 

firman

Cartier
Den där bilden fick mig att omgående börja surfa annonser på 1675 igen. :)


Det kommer bli dyrt :D

Jag har tre stycken 1675, en till min Stella 4år, en till min Leon 1år och en till mig :) skall gravera in två stycken till kidsen nu under våren, sen blir det bankfacken på dom igen :) men när som fyller 20 så tror jag dom är members här och kommer att gilla det pappa gav dem ;)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Det kommer bli dyrt :D

Jag har tre stycken 1675, en till min Stella 4år, en till min Leon 1år och en till mig :) skall gravera in två stycken till kidsen nu under våren, sen blir det bankfacken på dom igen :) men när som fyller 20 så tror jag dom är members här och kommer att gilla det pappa gav dem ;)

Mm... Brukar bli det.

Sweet! Sonen, 5 år, har tingat min 16753. :) Dottern, 4, klämmer däremot ofta på min 1016. Tror hon drar det längsta strået. Om inte pappa flippat ihjäl sig innan de fyllt tvåsiffrigt. :D
 

firman

Cartier
Mm... Brukar bli det.

Sweet! Sonen, 5 år, har tingat min 16753. :) Dottern, 4, klämmer däremot ofta på min 1016. Tror hon drar det längsta strået. Om inte pappa flippat ihjäl sig innan de fyllt tvåsiffrigt. :D


Så skönt att läsa!!!

Jag funderar skarpt att fixa en 1016!!! Den skall gå till min fru, 75lax har jag bestämmt mig för! Krokarna ligger ute hos Jed ect ect, skall bli intressant att se vad som dyker up!
 
Topp