• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

En tropical X2 på Gran Canaria
image.jpg
 
Toksnygg gura och lika snygg Carrera! Bra smak!

Tack! En Gibson Classic från -91, fast mickarna utbytta mot P-90 i HB-format.
En av de tidigaste då Classic-serien var "över" Standard. Riktigt skön gura! Har börjar krackelera snyggt i lacken. Min 1:a "premiumgitarr". En sk "keeper"... Fast jag knappt spelar längre...

Vad är din Gold Top för nå´t?

Gitarrerna ligger numera i en hög i källaren sedan frun hotade med att slänga ut dom för att dom stod över hela arbetsrummet.





(sorry för OT...)
 
Tack! En Gibson Classic från -91, fast mickarna utbytta mot P-90 i HB-format.
En av de tidigaste då Classic-serien var "över" Standard. Riktigt skön gura! Har börjar krackelera snyggt i lacken. Min 1:a "premiumgitarr". En sk "keeper"... Fast jag knappt spelar längre...

Vad är din Gold Top för nå´t?

Gitarrerna ligger numera i en hög i källaren sedan frun hotade med att slänga ut dom för att dom stod över hela arbetsrummet.





(sorry för OT...)

Cool! Jag har köpt och sålt en mängd guror, vilket jag ångrar bittert. Har nu bara två kvar, varav en är gold top'en, en 2011 traditional 1960 zebra. Gjorde mig nyss av med en PRS 22'a och en Music Man JP6. Kände det var dags att gå tillbaka till Les Paul igen. Hade en störtskön standard från '98 tidigare men supersnygg sun burst.
Andra guran är en olackad Martin DM förresten.

Sorry ni andra, vi ska starta en OT-tråd om guror istället. Intresset finns tydligen. :)
 
Bär en likadan dinka och gick torr ikväll jag med! Förresten, är det inte fotoförbud i det där rummet?


Skickas från min iPhone via Tapatalk

Måste kolla upp ang foto, å andra sidan kan det som händer på skärmarna följas live av ven som helst via stream, samt dokumenten begäras ut som offentlig handling.
 
Tillbaka
Topp