Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Toksnygg gura och lika snygg Carrera! Bra smak!
Tack! En Gibson Classic från -91, fast mickarna utbytta mot P-90 i HB-format.
En av de tidigaste då Classic-serien var "över" Standard. Riktigt skön gura! Har börjar krackelera snyggt i lacken. Min 1:a "premiumgitarr". En sk "keeper"... Fast jag knappt spelar längre...
Vad är din Gold Top för nå´t?
Gitarrerna ligger numera i en hög i källaren sedan frun hotade med att slänga ut dom för att dom stod över hela arbetsrummet.
(sorry för OT...)
Champions league sponsorn sponsrar med en kall denna Champions league-kväll!
Stämmer bra det! Men de kan väl sponsra mig med en Carlsberg, inget fel med det? ingen annan som kollar CL här annars men nice uppmärksammatÄr det inte HEINIKEN som är en av huvudsponsorerna för Champions League?
Tomt glas på jobbet denna fredagkväll
Tio 27"are härDen med mest skärmar vinner..
Jag sponsrar gärna kaninen med en Carlsberg köpt idag i HelsingörStämmer bra det! Men de kan väl sponsra mig med en Carlsberg, inget fel med det?
Haha tackar! Den här kaninen har blivit en snackis nu, får försöka skapa en ny avatar där den får sin öl snartJag sponsrar gärna kaninen med en Carlsberg köpt idag i Helsingör
Ta med kaninen nästa gång du kommer till Helsingborg så bjuder jag er båda på en dansk öl.Haha tackar! Den här kaninen har blivit en snackis nu, får försöka skapa en ny avatar där den får sin öl snart
Ska göra! Längesen man var där men en resa blir nog av när man minst anar detTa med kaninen nästa gång du kommer till Helsingborg så bjuder jag er båda på en dansk öl.
Bär en likadan dinka och gick torr ikväll jag med! Förresten, är det inte fotoförbud i det där rummet?Tomt glas på jobbet denna fredagkväll
Bär en likadan dinka och gick torr ikväll jag med! Förresten, är det inte fotoförbud i det där rummet?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Inleder kvällen med en lokalbryggd stout
Rock_N_Ron även jag är med på en "klockor och gitarrer" tråd. Om elbasar räknas
Då är vi på samma våglängd Möbelbasar och > 4 strängar är inget för mig. Kör mest på 70-tals Rickenbackers.I
I undantagsfall gills även basar.
Om de inte är av möbelträ å har fler än 4 strängar...
Då är vi på samma våglängd Möbelbasar och > 4 strängar är inget för mig. Kör mest på 70-tals Rickenbackers.
Snygg kombo! Armbandet och klocka var också snyggt ihop ;-)Öl och playstation, life is good!