• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

willbur

Rolex
2-Faktor
Bjuder på en bild från ett högt berg någonstans.
image.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Här kommer ett slag i luften bestående av Seiko 6309 på åjstär, Famous Grouse, fläskytterfilé, ananas, Carlsberg och Ebba Grön som ni inte hör och kan se. Krossa klyftorna!

IMG_3350.JPG


Efterrätt: Ugnsbakade inlagda päronhalvor med Aftereight.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dagen är slut och klar med arbetsstyrkorna i damens trädgård, ombytt till något som man är bekväm med på handleden, nu skall det bli Gött att knäppa en kall Colombian!

47cff106-b4d1-4871-83f7-539c7dc0d670_zps4685a611.jpg


För er som är förståndshandikappade eller bara har brist på humor, så är det Ölen jag syftar på jag, skall alltså inte skjuta någon från det landet! JA! Det kan tolkas rasistiskt, fast ölen kommer ju från Colombia så detså :cigar:!!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Dagen är slut och klar med arbetsstyrkorna i damens trädgård, ombytt till något som man är bekväm med på handleden, nu skall det bli Gött att knäppa en kall Colombian!

47cff106-b4d1-4871-83f7-539c7dc0d670_zps4685a611.jpg


För er som är förståndshandikappade eller bara har brist på humor, så är det Ölen jag syftar på jag, skall alltså inte skjuta någon från det landet! JA! Det kan tolkas rasistiskt, fast ölen kommer ju från Colombia så detså :cigar:!!!

Läska dig du!!! Men Affe, du får lov att sköta om det där såret på handen!!:)
 

droscar

Omega
Hehe ja det finns en del luckor här och var o_O



Den enkla etiketten visar prov på att innehållet är grymt! Nu blev jag nyfiken på att prova på, vart hittar man den?

Den brukar finnas på extremefood.se tillfälligt slut nu, har varit svårt med leveranser ett tag. Hittar du den så köp flera! Du blir inte besviken. Etiketten kan man ta som ett statement, dom fjäskar inte, dom levererar :)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
image.jpg


Inser att väldigt många bilder från mitt instagram hamnar här, jag bjuder idag på bildtexten också:
Sitter på bron hos mor och far och väntar på den vanliga fredagsfamiljemiddagen med en flaska av vårt signaturöl, en solstol och en hyfsad utsikt.
 
Topp