Yay or ney? Vad tycker ni? Nya sommar strapet.![]()
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Ölen ser fin-fin ut, men vitt gummi vet i f-n om det funkar fullt ut... På med ett lagom slitet brunt småhålat racing-strap!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yay or ney? Vad tycker ni? Nya sommar strapet.![]()
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Faaan vad alla fina Rootbeer GMT's här på forumet gör mig sugen på en sån...
Sommarklockan 2014?!?
Det här funkar ju alldeles utmärkt.
![]()
Evil.Snart dags att olja trädäcket ser jag!![]()
Fin känsla det där! Morgonsolen, grönskan, snöflinga eller valfri trivsam klocka och en bärs! Gutår!Morgonstund har ÖL i mun!
![]()
...men var är gurkan???GT och Plopp i solen!!
![]()
Jag dricker old school GT. Inte sån där Hipsterdricka med Biodynamiskt odlad gurka, tvi!!...men var är gurkan???![]()
Jag dricker old school GT. Inte sån där Hipsterdricka med Biodynamiskt odlad gurka, tvi!!
Då ska ju gurkan ligga på ögonen smartass!!Hipster, schmipster!! Det är bra för både kropp och hy, det vet alla..!!![]()
Sorry, ser inte vad Du skriver! Har gurkskivor på ögonen...Då ska ju gurkan ligga på ögonen smartass!!![]()
Man vet att det är kvalitet när det finns EAN-kod på locket.Man ska inte glömma bort sina rötter...
![]()
Tyvärr druckit alldeles för många av dem så för mig är ölen sort och klockan guld.Två svarta![]()
![]()
Grönsaker kan man beställa bredvid om man vill ha en sallad.Jag dricker old school GT. Inte sån där Hipsterdricka med Biodynamiskt odlad gurka, tvi!!
Tavlan på Datejusten är ju underbar, fler bilder.CL finalen med några ointresserade. dock har de bra klocksmak. speedmasterägaren berättade precis att han bokstavligt talat gick in och sa "jag vill ha klockan som var på månen" mer än så vet han inte haha. men nånstans ska man ju börja..
![]()