Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar varje år runt Midsommar åka till något ställe vid Medelhavet. Till detta hör två "måsten":
1. Fylla på Whiskyförådet på flyget hem. Check!
2. Köpa en flaska Cointreau för att ha till eftermiddagskaffet under resten av semestern. Check!
Mums och skål på er!![]()
"Vafan ..., är han på Cointreaun igen till kaffet?"
Jepp! Ett tuft jobb, men nån måste göra det.
![]()
Dags att ta en sup (och bild) med XVI tycker jag!
As requested Sir ...
![]()
Bättre! Riktigt sjysst är den.
Ser inte öppnaren.Nu så, jabla!![]()
Skål! Färgmatchade bilder vi har, du kör svart och jag gröntLite gråkallt i kväll men en öl på balkongen är inte fel.
![]()
Extra plus färgmatchningen.Ursäkta. NU så
![]()
Skål! Färgmatchade bilder vi har, du kör svart och jag grönt![]()
Oj, tack så mycket!Din bild var så snygg att du skall få ett ölglas av mig när du kommer förbi Helsingborg.![]()
Hur tänkte man när det gjordes en SD utan lugholes?Preppens skall drickas ur burk så glaset är överflödigt!
![]()
Nu kommer någon skriva....öhhhh du har ju två lika samma SD!
- nej, en är med lugholes och en utan, så de så![]()
Den sanne samlaren!!!!!!!Preppens skall drickas ur burk så glaset är överflödigt!
![]()
Nu kommer någon skriva....öhhhh du har ju två lika samma SD!
- nej, en är med lugholes och en utan, så de så![]()
Äpple? Lite oväntat
Det är väl bara att fästa pjäsen i riggen och borra några hålHur tänkte man när det gjordes en SD utan lugholes?![]()