HateWinter
Silver
![amegagaj.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F07%2F05%2Famegagaj.jpg&hash=22642c5f76945069aca675812b64e20c)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym tavla, matchar ölen!![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Till förmån för vad?Briskan urdrucken. Sitter här och funderar på om jag skall kränga iväg Aerospacen eller inte....
![]()
Håller jag hemligt. Frågan är om jag är tillräckligt sugen och om jag isf lyckas flippa Aeron.....Till förmån för vad?![]()
Alltid kul att ha något att se fram emot.Håller jag hemligt. Frågan är om jag är tillräckligt sugen och om jag isf lyckas flippa Aeron.....
Ja man kan ju ha det sämre.![]()
Dagens första
![]()
Från tre dagar till fyra veckor har just konstaterats i en annan trådMåste testa de där ölen. Varje gång jag går in här blir jag sugen![]()
Hur lång tid tar det från det att man beställer tills man får dem?
Borde gå på en 3-4 arbetsdagar. Skickar en öppnare när du visar upp första flaskan här.Måste testa de där ölen. Varje gång jag går in här blir jag sugen
Hur lång tid tar det från det att man beställer tills man får dem?
Borde gå på en 3-4 arbetsdagar. Skickar en öppnare när du visar upp första flaskan här.![]()