Torsk på Tallin.?? Nu tappade du mig jabla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Torsk på Tallin.?? Nu tappade du mig jabla
Torsk på Tallin.
Helt korrekt men eftersom SJ's policy inte medger att man dricker medhavd alkohol är jag nödgad att ta till okonventionella metoder för att förgylla resan...Förlåt mig nu, men den klockan matchar inte med billigt rödvin i plastglas! Hahaha![]()
Helt korrekt men eftersom SJ's policy inte medger att man dricker medhavd alkohol är jag nödgad att ta till okonventionella metoder för att förgylla resan...
/gustav
Helt korrekt men eftersom SJ's policy inte medger att man dricker medhavd alkohol är jag nödgad att ta till okonventionella metoder för att förgylla resan...
/gustav
San Francisco för hela slanten
![]()
Skål på dig, ser gott ut. Verkar som det är sommar i Dalarna också.
Själv kommer jag inte hem förrän vid 22-tiden men det blir nog en pilsner på balkongen.Schkåååål påre broder jabla! Dom är för goda, slinker ned som det det vore saft. Det är grymt väder, rena sommaren så jäkla nice.
Helst slut efter jagande på Ikea
Själv kommer jag inte hem förrän vid 22-tiden men det blir nog en pilsner på balkongen.
Haha jafyfan jag har inte tagit det steget än men funderár starkt på det inför hösten billiga värmeljus efterlysesKunde varit värre! Ullared.![]()
Äntligen tyst...bägge mistlurarna sover.....4h kvalitetstid att se fram emot. Platta och bärs....tyvärr inte en platta bärs dock!
![]()
Hade barnkalas idag, köpte oss "problemfritt" galej.....detta ville dock etablissemanget förmedla....tjocka kidz?
![]()
Blev först det här, hustrun överraskade.Det suger, men visst är en kall bättre än ingen! Lär säkert vara skönt ute när du kommer hem...
Blev först det här, hustrun överraskade.
![]()
Ska hälsa henne det.Gött mos! Ett glas vit vin och räkcoktail?! är inte dumt. Ingen dum fru du har jabla
Fint ska de va! Finsk öl i Finska glas.Härligt väder, kräver en söndagsöl eller två.![]()
Visst, fått av MuminmammanFint ska de va! Finsk öl i Finska glas.![]()