Grattis på Riktigt!
Härligt med en växande familj![]()
Tackar! Ja och för mig lite extra grymt då två grabbar nu har en syster oxå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis på Riktigt!
Härligt med en växande familj![]()
Homer Simpson öppnaren minsann!Mmm...Beer!
![]()
Homer Simpson öppnaren minsann!
Den fnissar jag fortfarande förtjust åt![]()
Instämmer min bäste herre, såvida vi inte talar om "svår" öl (typ trippeljästa trapist-prylar som kräver den heliga graal som dryckeskärl) är flaskan kunglig!Haha...jag håller med dig till 100%, den är helkul! mycket därför det blir flaska istället för burköl, nu är det även så, att jag tycker ölen smakar bäst direkt från flaskan![]()
Den wisby ölen är sanslöst bra! Sjysst skx också [emoji6]
Efter en hård dag i huvudstaden, kommer hem och hustrun serverar öl i litersburkar
![]()
Vad är det för märkligt ölglas?Nämen skål då.
Riksbeatern har varit på hela veckan![]()
Det är väl ett Lasse Åberg-glas? Något som alla som tog studenten under slutet på 90-talet har i en kartong märkt "saker jag vill spara men aldrig kommer använda".Vad är det för märkligt ölglas?
Åberg it is : )Det är väl ett Lasse Åberg-glas? Något som alla som tog studenten under slutet på 90-talet har i en kartong märkt "saker jag vill spara men aldrig kommer använda".