• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

Lite njutning innan kvällens matlagning. Och se där - Gummo -
Fin Fender59!!! Saknar dock mysmockat lite...
nu kom mysmockat på igen.
DSC_3311.jpg

image.jpg

Va faan?!?

Blaskigt! uppkorkat å han den andra...
Har sparat det i källarn i 4 år... :-(
Är det så att Bourgogne inte är för mig? Har ett par till. När ska jag dricka dom?

Det var ju tråkigt...

Halvdant år, kass appellation (distrikt) och för mig okänd producent (syns inte riktigt). Jag hade nog inte haft några större förväntningar själv. Generellt väldigt svårt att hitta vettig Bourgogne för under 250kr, då får man en generisk Bourgogne från hyfsad producent.

Röd Bourgogne är oftast ett mer finstämt och finessrikt vin än ett smäll på käften kraftpaket, så det kanske inte är för dig.

Hoppas inte det förstörde nyår :cigar:

Det var ju tråkigt...

Halvdant år, kass appellation (distrikt) och för mig okänd producent (syns inte riktigt). Jag hade nog inte haft några större förväntningar själv. Generellt väldigt svårt att hitta vettig Bourgogne för under 250kr, då får man en generisk Bourgogne från hyfsad producent.

Röd Bourgogne är oftast ett mer finstämt och finessrikt vin än ett smäll på käften kraftpaket, så det kanske inte är för dig.

Hoppas inte det förstörde nyår :cigar:

Tack. Köptes via Australian Wineclub 2009 å legat bortglömt i källarn sen dess. Hade förhoppningar om nåt helt annat. Men gillar iofs oftast "för kraftiga" viner.

Kan konstatera att Bourgogne i denna prisklassen inte är för mig till nån överbevisar mig. :)

Efter en riktig skitdag på jobbet med slagsmål
spott och spe så bedövar man sig med en riktig stänkare !

Klockjvln fick stryk den med, tur man bar grisarbeatern idag.
Går som vanligt trots en fet smäll rätt i en betongvägg idag :)
image.jpg

Trevlig helg du med.
Jobbar på en myndighet som håller undan rövare och annat löst folk, typ :)
Så sånt där hör till tyvärr.

Eftersom du skriver "myndigheten" antar jag att du arbetar som polis. Personligen är jag djupt tacksam för det arbete ni dagligen utför. Jag tar, på nära håll, del av ert dagliga arbete och imponeras djupt av tålmodigheten och orken som de flesta av er visar. Stort TACK! (Beklagar om klockan då och då får en smäll den ej förtjänat :))

Tillbaka
Topp