• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Staafen

Scipio

Patek
2-Faktor
Köpte lifestyle vintage av @Staafen idag. Han är den typen av person som man alltid vill möta om och om igen. 100% good guy och en härlig kille mitt i livet. Så som om inte det var nog är han väldigt rädd om sin klockor också. Jag skulle inte tveka att köpa mer av honom.
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Denna otroligt trevliga herre har hjälpt mig hitta min drömklocka. Han hade ett band som passade den klockan hemma. Som han skickade till mig för vilket pris? Jo en gåva till bris. En äkta klocksnackare med stil i hörnen.
tack @Staafen som är 110% gg.
 

jlind

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka av @Staafen.
Bara gott att säga. Lite strul med posten men det sköttes ypperligt och med mycket god kontakt längs vägen.
100% GG som jag gärna gör business med igen!:)
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt till @Staafen
Ett ytterst generöst bidrag till välgörande ändamål förseglade affären som var helt krångelfri.
110% GG som jag gärna gör affärer med igen! 😃
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka på distans till @Staafen. Alltid en fröjd att ha med herrn att göra! Mycket trevligt snack och en smidig affär från början till slut. Behöver jag skriva goodguy? :heart:
 

ittam

Audemars
Köpt en fin vintage Certina av @Staafen och upplevde affären som mycket trevlig på alla sätt. Mycket bra konversation med en hyvens kille. Rekommenderas starkt och 100% GG!
 
Topp