• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Staben

Köpte en klocka i 100k-klassen pÄ distans. Allt gick hur smidigt som helst och klockan kom fram i ett vÀlpacketerat och snyggt emballerat paket! Riktigt trevlig pÄ alla sÀtt o vis!
GoodGuy 100%😊

SÄlde Sjöö till @Staben pÄ distans.
Rak och enkel deal. Precis som det ska vara.
En Goodguy som jag utan att tveka gÀrna gör fler affÀrer med.

SÄlt GS pÄ distans till @Staben. Mycket trevlig affÀr utan nÄgra som helst problem. VÀldigt trevlig i kommunikationen. 100% goodguy i min bok.

SĂ„lt en klocka i 30k-klassen pĂ„ distans till @Staben . Otroligt trevlig kille och affĂ€ren kunde inte gĂ„tt smidigare! 100% goodguy och jag gör gĂ€rna affĂ€rer igen om möjligheten ges 😃

Gjort ett distansbyte med @Staben.
TyvÀrr sÄ uppdagades ett litet fel som ingen hade uppmÀrksammat.
Utan det minsta problem gick bytet i retur.đŸ„°
SÄ tar man hand om varandra pÄ forumet!
En 100% klockbroder!đŸ€—

SÄlde precis en klocka i 40tkr-klassen pÄ distans till @Staben - allt var smidigt och trevligt igenom hela affÀren. Skulle inte tveka att göra affÀr med honom igen. Goodguy i min bok!

Köpte en klocka i 5k klassen frÄn Staben, gick hur smidigt som helst och han skickar dagen efter (eller sÄ fort han bara kan) :D

Köpte en Tudor Pelagos av @Staben pÄ distans. Klockan kom bra förpackad och som i förvÀntat skick.
Snabb, smidig affÀr och trevlig kommunikation. 100% GG

SÄlde en Tudor pÄ distans till honom. 110% good guy pÄ alla sÀtt, smidig betalning, trevlig ton osv. Gör gÀrna affÀr igen.

Tillbaka
Topp