ittam
Guld
Tack! Har blivit ett sjukligt samlande av Certinor....Läckert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Har blivit ett sjukligt samlande av Certinor....Läckert!
Vet inte vad du pratar om!Tack! Har blivit ett sjukligt samlande av Certinor....
Hahaha yes en till galning, skönt!! Otroligt fin samling, love it!Har ju en liten fäbless för Omega Seamster 50-tal
Snyggt! Gillar verkligen den modellen!Har ju en liten fäbless för Omega Seamster 50-tal
Boom. Det där är både galet och fett! GrattisHar ju en liten fäbless för Omega Seamster 50-tal
Hoarder!Har ju en liten fäbless för Omega Seamaster 50-tal
Fantastiskt fin samling! Hatten av!Har ju en liten fäbless för Omega Seamaster 50-tal
Härligt insnöad samlingCertinor, Certinor, här var det Certinor..
Häftigt att se den samlingen!Ett gäng ärrade Sinn. Från vänster till höger:
143, 101B, 903, 103B, 104, 1550SG, 140/1
Tack! Insnöad, eller galen, kan jag hålla med omHärligt insnöad samling
Galenskap i sin vackraste form.Har ju en liten fäbless för Omega Seamaster 50-tal
Nummer tre är mkt nice @mmartensson
+2
Klocka med egen fanclub.
Jäklar, snyggt att du har omega spänne till samtliga också!Har ju en liten fäbless för Omega Seamaster 50-tal
Det är ju en modell som förtjänar det! Har en nyanländ fast med dykbezeln..är galen i den tavlanhade helt missat ”pinget”, men tack som tusan är väldigt nöjd med denna, är nog den bästa DS jag haft!
@essGunnar ; är stort när en klocka får en egen fanclud
Det är ju en modell som förtjänar det! Har en nyanländ fast med dykbezeln..är galen i den tavlan
Nope, måste genomgå obligatorisk behandling först som alla mina ur behöver när de köps..typ.Tavlan är riktigt cool! Ser fram emot bilder på dykaren, eller det kanske du redan postat?
Nope, måste genomgå obligatorisk behandling först som alla mina ur behöver när de köps..typ.
Knäppgök. Och ändå har du inte någon med samma tavla som min JumboHar ju en liten fäbless för Omega Seamaster 50-tal
Yepp, 2st som jag vet: Creme färgad våffla med Breguet i fint skick samt en sub sec med Rg verk och railtrackJäklar, snyggt att du har omega spänne till samtliga också!
Är det någon 50-tals Seamaster du känner att du saknar / skulle vilja komplettera samlingen med?
Nära...jumbo med centrumKnäppgök. Och ändå har du inte någon med samma tavla som min Jumbo
Kul att det finns något kvar att jaga
Yepp, 2st som jag vet: Creme färgad våffla med Breguet i fint skick samt en sub sec med Rg verk och railtrack
Vad är det godiset heter, Gott o BlandatHar en tradition av att samla ihop alla ur i rotation under mellandagarna.
Mest för att kunna gå tillbaka och se hur samlingen utvecklas.
Min samling just nu är frtfarande väldigt spretig.
Imponeras över de som kan rikta in sig på specifikt märke eller annat begränsat. Men inser att jag mest troligt aldrig kommer komma dit. Så jag fortsätter att njuta av de ur som mestadels via tillfälligheter hamnar hos mig.
Ja jag vet att det är 3 moderna med på bilden... Glömde ta en ren vintagesamlingsbild.
Gruppbilder på vintageuren.
Trevlig hög! Är det Navitimern som som Aosehus sålde?Har en tradition av att samla ihop alla ur i rotation under mellandagarna.
Mest för att kunna gå tillbaka och se hur samlingen utvecklas.
Min samling just nu är frtfarande väldigt spretig.
Imponeras över de som kan rikta in sig på specifikt märke eller annat begränsat. Men inser att jag mest troligt aldrig kommer komma dit. Så jag fortsätter att njuta av de ur som mestadels via tillfälligheter hamnar hos mig.
Ja jag vet att det är 3 moderna med på bilden... Glömde ta en ren vintagesamlingsbild.
Gruppbilder på vintageuren.
Det är en annan Navitimer.Trevlig hög! Är det Navitimern som som Aosehus sålde?