• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sthlm Marathon 2015

Gick skit, låg 2min under målet 3.15 till typ 30km sen blåste o regnade det röv, så gick in på 3.20 som egentligen är ok men var knappast målet så blir ig i resultat. Aquarstaren: kul att du körde pb i skitvädret!

Förövrigt tyckte jag att det var dåligt med support från arrangörerna gällande musik etc, dock eloge till alla kids som dela vätska o dylikt, trevliga o hurrande!

Gick skit, låg 2min under målet 3.15 till typ 30km sen blåste o regnade det röv, så gick in på 3.20 som egentligen är ok men var knappast målet så blir ig i resultat. Aquarstaren: kul att du körde pb i skitvädret!

Förövrigt tyckte jag att det var dåligt med support från arrangörerna gällande musik etc, dock eloge till alla kids som dela vätska o dylikt, trevliga o hurrande!

Låter nästan exakt som min dag. Gick helt åt helvete efter Djurgården. Haltade in med stelfrusna ben på 3:05... Revansch nästa vecka

Rolig kuriosa hörde av en speaker när det var som jävligast vid norrmälarstrand efter 30km så säger han att de hade två datum en längre tid som de vägde mellan, dagens datum och annars i nästa vecka, jag kommer inte alls vara förbannad om det är ca 15 grader och mulet nästa lördag...

Tack Falten. Jo det mesta gick min väg idag. Trots tunga vädret.

Bra jobbat i vädret! Själv nådde jag inte 3:30-målet den här gången heller, men kapade personbästa med 5 min till 3:35 iaf. Hade nog kunnat kapa någon/några minuter till men lade av lite när jag insåg att jag inte skulle nå 3:30. Men jäkligt nöjd med personbästa efter ett uppehåll på 2,5 år!

Gra
Bra jobbat i vädret! Själv nådde jag inte 3:30-målet den här gången heller, men kapade personbästa med 5 min till 3:35 iaf. Hade nog kunnat kapa någon/några minuter till men lade av lite när jag insåg att jag inte skulle nå 3:30. Men jäkligt nöjd med personbästa efter ett uppehåll på 2,5 år!
Grattis, då slog du mig precis ;-)

Grattis allihopa, snyggt jobbat i skitvädret! Fast det var värre 2012...:D
Och satan vad snabba ni är! Jag har varit nöjd när jag har hasat in under fyra timmar. Nu har jag inte kunnat springa några längre sträckor se'n 2013 p g a en kronisk seninflammation på baksidan av låret. Börjar tappa hoppet om att någonsin kunna springa någon mer mara. :arghh:
On topic: springer med en Garmin 910.
image.jpg

Snodde bilden för att pigga upp tråden. Såg nu att den var rätt risig, sorry.

Det var ju inte helt idealiska förhållanden.
Bra tid tycker jag.
Vad ska du köra nästa vecka?
Inget speciellt mer än dubbla långpass till helgen. Nu ska kroppen tvingas i form! Ska väl se om jag kan boka lite fler lopp nu i sommar och i höst, höften höll så har ingen ursäkt att inte gå på "som vanligt"!

Tillbaka
Topp