• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sthlm-Nicklas

Cliff

Panerai
2-Faktor
Sålde en Breitling f2f till
@Sthlm-Nicklas. Det blev en lång och trevlig kväll med samtal och skratt som ett perfekt avslut på en snabb och smidig affär. Gör gärna affärer igen med denna trevliga kille, men innan dess tar vi nog en lunch på stan. Rekommenderar denna Good Guy.
 

Maggansman

Omega
2-Faktor
Köpte klocka av Sthlm-Nicklas.

Innan klockan skickades frågade jag:
Inga skador som jag bör veta om?
Bilderna har inspekterats men jag tänkte att det är alltid bra att fråga.
Och jag uppfattade det som fullset även om ordet inte användes i annonsen?


Svaret jag fick:
”den är i princip ny”
Klockan skickades precis som utlovad och jag kunde inte vara mer nöjd med den biten och även skick på klockan. Dock är den tyvärr inte fullset, och när jag konfronterar honom om det så kör han kortet att ordet fullset inte förekom någonstans (vilket stämmer).

För att summera, bemötandet blev en blandning av härskarteknik och nonchalans där frågor kunde svaras med något helt orelaterat eller att kritisera min förmåga till att förstå svenska språket. Det jag egentligen var ute efter hjälp med att komplettera settet om möjligt (tidigare ägare kanske). Det kunde skötas snyggare.

Säger varken GG eller BG utan ni får avgöra själva. För min del blir inga fler affärer med vederbörande.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: iko

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Har bytt klockor med @Sthlm-Nicklas och även om värdet i kronor räknat var ganska blygsamt med några få tusenlappar var det roligare än jag gissar att det är att köpa Rolex hos AD. Jag blev bjuden på tårta och kvalitetsbubbel utöver trevligt umgänge. Har även sålt några klockor till honom sedan dess och det har varit perfekt trevligt och smidigt. Solklar goodguy! :)
 
Topp