• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stomatologen

san

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka till Stomatologen för ett tag sedan. Snabb och smidig betalning. En klar goodguy i min bok.
 

mrt4

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka i övre prisklass till herrn i fråga. Trevligt snack och inga problem!

Mvh Robin
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Köpte en Royal Capital av stomatologen, mycket bra kontakt, snabba svar och klockan var precis som utlovat. Rekommenderas!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Sålde en Day-Date till Stomatologen.
Supersnabb betalning, smidig affär och allmänt trevlig snubbe!
All good, rekommenderas:)
 
Skickade iväg en Speedy Pro till @Stomatologen här om dagen. Supertrevlig kontakt, blev en hel del gott snack om annat också!
En trevlig och smidig herre att göra affär med.
Rekommenderas!!
 

CLT

Rolex
Sålt en klocka i 20k-klassen. Funkade utmärkt, snabba svar, snabb betalning och allmänt trevligt! 110% Goodguy!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt en Tudor sub till @Stomatologen . Allt gick väldigt smidigt. Snabb betalning med swish och trevlig kommunikation! Rekommenderar att göra affärer med denna Goodguy!
 

Kris

Breitling
Köpte remmar, väldigt enkelt att ha att göra med.
Rekommenderas och hoppas vi gör affärer igen :)
 
Köpte en Seiko av Stomatologen. När den skulle skickas visade det sig att gummibandet var borta men det hela löste sig smidigt genom att jag fick en hundring tillbakaswishat. En good guy.
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Precis sålt en klocka till stomatologen på distans!
Mycket bra kommunikation, 100% nöjd. Klart god Guy!
/j
 

azzurro

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka av Stomatologen, mycket smidig och ärlig dialog, perfekt leverans, helt klart en goodguy som rekommenderas varmt!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Sålt en Panerai i 30k+ klassen till @Stomatologen. Supertrevlig att kommunicera med och betalningen funkade supersmidigt :) Skulle gärna göra en affär igen i framtiden!
 

MichaelB

Breitling
Köpte en Submariner av Stomatologen, Mycket trevlig, inga konstigheter. Var väldigt mån om att jag var nöjd med klockan och kontaktade även mig senare och frågade om jag trivdes med den mm. Kan mycket väl tänka mig göra affär med Stomatologen igen.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Hade igår nöjet att gomföra en f2f affär med @Stomatologen .
Förutom den smidiga affären, så blev det ett mycket trevligt snack med denna sympatiska kille.
Absolut en goodguy i min bok!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Gjort en bytesffär med Stomatologen där jag fick en Rolex 16710 fullset.

Det började i PM med raka och ärliga svar, och slutade på sms med bra bilder och trevlig konversation. Uppskattar att jag fick skicka min klocka när jag fick hem hans för att se om min länk passade på hans klocka, dvs han fick vänta en dag extra på sin.

Är väldigt nöjd med affären.
 
Topp