• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stomatologen

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Köpt en klocka i 50k klassen f2f. Mycket trevlig kommunikation innan köpet. En trevlig träff i gbg.
Stomatologen är väldigt mån om att det skulle bli bra och att jag skulle bli nöjd.

Klockan var i otroligt bra skick.

Rekommenderar varmt ett köp eller sälj!
 

WBergdahl

Panerai
Köpte ett par skor va denna herre!
Skorna skickades med en gång och var framme dagen efter betalning, rekommenderas starkt :)
 

Bodén

Panerai
Sålde klocka till Stomatologen. Pengarna satt på kontot omedelbart, och affären genomfördes utan några som helst komplikationer! Goodguy!
 

Parkbank

Omega
Bytt klockor i dyrare prisklass. Pengar på kontot och klockan framme dagen efter, skickade min samma dag som pengarna låg på kontot . Bra upplägg, och mycket smidig affär. Helt klart en Goodguy!
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Sålt klocka i 90tkr klassen. Snabb betalning o trevlig kommunikation. Gör gärna fler affärer.
 

Stenman

Omega
Köpt en DD av Stomatologen. Bra kommunikation med denna trevliga herre, smidig affär med så snabb frakt som det bara är möjligt. Bara plus i min bok, definitivt en goodguy!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Sålt en klockan i 80k klassen. Fick en klocka som delbetalning och resten av pengarna swishades till mig innan jag la klockan på posten! Trots att jag varit lite strulig så har jag blivit bemött trevligt, snabbt och proffsigt. Jag är super nöjd
 

Ninen79

Audemars
Gjorde en bytesaffär f2f i 70 k klassen, allt gick smidigt utan krångel. Väldigt trevlig kille som jag gör gärna affär med igen! 100% goodguy! :)
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Sålt en Rolex Subc till Stomatologen, allt gick mycket smidigt till med snabb betalning och kommunikation - 100% good guy!
 

Fred

Breitling
Köpte en klocka f2f av @Stomatologen , inga konstigheter. Trevlig kille, snabb och bra kommunikation, klockan var som beskrivet. Good guy, eller Go Gubbe som vi säger i Götet.
 

marw

Panerai
2-Faktor
Bytt bättre klockor med Stomatologen. Allt fungerade fint, väldigt snabb kommunikation. Skulle gärna göra affär igen.
 
Stomatologen är definitiv en GG och jag har bara gott att säga om honom när vi gjort upp affären både f2f och på distans.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpt en sportrolex av stomatologen. Smidig konversation och allt som beskrivet. Gör gärna affär igen
 
Topp