Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
är du en sån gruskille?
Gruskilleär du en sån gruskille?
kranförare med jujag kör en betongpump
kör å kör
står mest uppställd
VaJag är en gubbe som kör lastbil, men är ingen lastbilsgubbe som har jobbet som livsstil/hobby.
Rattar en Nextgen p320
Eloge till er så m kämpar på därute.Jag övningskörde och tog C-körkort genom jobbet för ett tag sen (polis) och gjorde det i en asstor och cool DAF.
Har inte haft behov av att köra tung lastbil sen dess men fick förnyad respekt för er som dagligen framför dessa mäktiga maskiner i komplicerad trafik!
Nej precis, varken bakelitratt eller stolen stummonterad i golvet!Va
har du ingen bakelitratt
Nej precis, varken bakelitratt eller stolen stummonterad i golvet!
JodåJobbat i fabrik som bygger lastbilar i 15 år!
Men det räknas inte som att vara lastbilsgubbe kanske
är du å snurrar nåt på västlänken med?Lite bilder på olika jobb.
Här ska en pool fyllas.
Flytt av hjulgrävare i Göteborg
Lastar lecakulor
Bra överlast men flytt internt ca 22Ton
Ställa ner flak liten maskin ska lasta betong
Flytt av 8-tons maskin
Bygger skogsväg gick sådär
Reportage i tidningen Trailer
Tippar schakt
Utställning Nordic Trophy
Spridit grus
Inte blivit så mycket där.är du å snurrar nåt på västlänken med?
Våra robotar har svetsat bakaxeln till din lastbil.. Håller den ihop??
Prima jag är inne på 8e året med denVåra robotar har svetsat bakaxeln till din lastbil.. Håller den ihop??
Scania igen eller går du över till DAF som så många andra?Prima jag är inne på 8e året med den
Men ny lastbil är beställd.
Nej för fan Scania R590Scania igen eller går du över till DAF som så många andra?
är det daf's generösa garantier som lockar så många?Scania igen eller går du över till DAF som så många andra?
tänkte mest så man vet om man ska lägga bilen på minnet!Inte blivit så mycket där.
Det ska jag göra är mkt i Gbg o kör överlag.tänkte mest så man vet om man ska lägga bilen på minnet!
är visserligen överallt i gbg och gjuter
ha koll efter min lilla kärra å blinka om vi syns!
Vad hände med bussarna dina finatänkte mest så man vet om man ska lägga bilen på minnet!
är visserligen överallt i gbg och gjuter
ha koll efter min lilla kärra å blinka om vi syns!
coronan!Vad hände med bussarna dina fina
Fan helt glömt bort att Ronan existerade, den dog ju ut enl blaskorna när stämpeln om pandemi togs bortcoronan!
haha ja joFan helt glömt bort att Ronan existerade, den dog ju ut enl blaskorna när stämpeln om pandemi togs bort