• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Fan, är säsongen inte igång eller vad händer?

Har min HD Low rider S på blocket. Billigast i Sverige med marginal. Men inte ett ljud.

Trodde den skulle gå på någon dag…
Problemet är väll att HD höjt priser så att det inte säljs längre. 219 för en 2021 var väll typ nypriset 2021?

60 mil grusbus i helgen.
1000028647.jpg

Bilagor

• 1000028646.jpg
    1000028646.jpg
    637.9 KB · Visningar: 3
  • 1000028712.jpg
    1000028712.jpg
    537.7 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Lugnt! Inte ens ett bud.

Känns märkligt.
Har förstått att färgen betyder mycket när det kommer till HD. Svart är mer lättsålt (blev själv avrådd att ta ngt annat).
Jag blev ex. nyligen erbjuden 205 av handlare för min med liknande spec. Testa att skriva till inköpsavd på ex Bike för att se vad du kan få av dem.

Beställde också däck från https://motorcykeldack.com/ som jag fick hem efter ca 1,5 vecka.
Rekommenderas, bra pris, färska däck och bra leveranstid. 5620sek blev det för 2 med alla kostnader:

Skärmavbild 2025-05-08 kl. 20.58.22.png

Jag brukar handla via XLmoto som brukar ha bra priser men det är stor skillnad. Det tillkommer typ 200:- i frakt också:

Skärmavbild 2025-05-08 kl. 21.01.06.png

Så tack för tipset!

Jag kan rekommendera https://www.dackleader.se/?gad_sour...O5dsg2scUNVYFn6EG7rnzadYx5h6tSWhoCwx0QAvD_BwE

Beställde power 6 till 890n (0725) och dunlop sportmax q-lite till sonens 125a (4724) och kom hem på en dryg vecka från spanien. Enda skumma var spårningen på den spanska transporten.

Motarden fick också power 6 från CEC men med betydligt äldre datum...

Har förstått att färgen betyder mycket när det kommer till HD. Svart är mer lättsålt (blev själv avrådd att ta ngt annat).
Jag blev ex. nyligen erbjuden 205 av handlare för min med liknande spec. Testa att skriva till inköpsavd på ex Bike för att se vad du kan få av dem.
Såld idag för 200´ till handlare, tack för tipset! Var bra betalt, jag gav 187´ själv.

Har haft zard slipons på en street triple. Bra grejor fast inte gratis. Lät så in åt h-e. Fast street triplen hade katen inbyggt i original slipon, så det var decat också.
Tack för svar, uppskattas!

Står i valet mellan dessa två :

Oklart om ljudet på bägge är snarlikt. Tycker det är svårt att hitta bra videos på Youtube där man kan jämföra.
Kommer nog köpa deras "racing" version oavsett vilket slip on det blir och köra utan DB-killer, men ha kvar katalysatorn som sitter under.

Oklart om ljudet på bägge är snarlikt. Tycker det är svårt att hitta bra videos på Youtube där man kan jämföra.
Kommer nog köpa deras "racing" version oavsett vilket slip on det blir och köra utan DB-killer, men ha kvar katalysatorn som sitter under.
Det första är skitsnyggt. Spontant är ljudet nog likvärdigt om du har kvar katalysatorn.

Kommer bli bra, hade också valt det första. Men ta det du tycker är snyggast.

Jag kan rekommendera https://www.dackleader.se/?gad_sour...O5dsg2scUNVYFn6EG7rnzadYx5h6tSWhoCwx0QAvD_BwE

Beställde power 6 till 890n (0725) och dunlop sportmax q-lite till sonens 125a (4724) och kom hem på en dryg vecka från spanien. Enda skumma var spårningen på den spanska transporten.

Motarden fick också power 6 från CEC men med betydligt äldre datum...

Tack, nu har jag några mil till. Vad går frakt och avgifter på? Var några hundringar billigare för samma däck som jag köpte.

Det första är skitsnyggt. Spontant är ljudet nog likvärdigt om du har kvar katalysatorn.

Kommer bli bra, hade också valt det första. Men ta det du tycker är snyggast.

Hittade även detta som jag tyckte var ännu snyggare, dock är det till en Thruxton R och vet inte huruvida Speed Twinnen har samma fästen och att de är kompatibla med varandra.

100mil service på Panigalen så testar samma motor fast i en helt annan typ av hoj.
Mycket trevlig under den korta stunden till jobbet men hade nog valt annat än stor vibrerande tvåcylinder.
Stör mig inte alls på det på Panigalen men här ska ju komfort vara i fokus 😁

IMG_3672.jpeg

Tillbaka
Topp